den mporw na to kanw tipota.oyte na to parw.
den mporw na to kanw tipota.oyte na to parw.
Logika file mou opoio apo ta 2 kai na epilexeis den tha exeis kapoio provlima me to cs.aftoi oi 2 dektes moiazoun arketa kata thn gnwmi mou,exoun idio epexergasth ,einai grigoroi dexontai ta panta apo emus,exoun gnhsio HDMI ola kala.Aplws o 800se exei kai USB enw o 500hd den exei alla me mia mikrh tropopoihsh mporei eykola na apokthsei opote den yparxei thema ep aftou.Kai vevea skepsou kai ti xrhmata theleis na diatheseis.exoun kana 120-150 evro diafora.Gia mena o 500hd tha sou kanei mia xara thn douleia pou theleis.
paidia kalispera kia xronia pola se olous.den kserw an exei ksanaipothi alla tha ithela na matho an ginete anamesa se 2 dm na mirasw mia pay server grami.dld an kapoios exei mia cline apo pay server na tin dosi se allo dm mesa sto spiti.fisika xwris na fenete sto server tou
100 % σωστο.
yes.jpg
xerei kaneis pou mporw na vrw picons pou na perilamvanoun mesa kai ta hd ths kyrias??
phga sto kentriko forum edw sto section me tous dm alla den exei kainourgia picons.....ean gnwrizei kaneis pou mporw na vrw oloklhra paketa doryforwn picons alla me ta hd ths kyrias as voithisei
thanks