βαλε αλλη καρτα στον δεκτη και δες εαν τη διαβαζει?
βαλε αλλη καρτα στον δεκτη και δες εαν τη διαβαζει?
Παιδιά μια ερωτηση και απο μενα γιατι κοντευω να τρελαθω.
Εχω εναν 500s κινεζο , ενα linksys modem/router wag120n , ενα τετοιο h@@p://[email protected]/show_per.phtml?id=PER.614711 και 3 desktop pc.
Προσφατα η τηλεφωνικη γραμμη του σπιτιου σε καποιο σημειο ειχε προβλημα (μαζεψε υγρασια συμφωνα με τον τεχνικο) και επρεπε να τα μεταφερω ολα στο σαλονι στην κεντρικη τηλεφωνικη πριζα (ασυρματο τηλεφωνο και modem/router). Ο dreambox ειναι στο δωματιο μου οπως και το ενα pc, τα αλλα 2 pc ειναι σε αλλα δωματια και λιγο μακρια γιαυτο θελω να παιρνουν net απο το AP γιατι το modem δεν τα πολυφτανει για σημα (τα 2 τα μακρινα).
Δεν μπορω να τραβηξω ethernet μεχρι το σαλονι οποτε εχω προβλημα!
Θα ηθελα να ρωτησω αν γινεται καπως να "στειλω" internet στο AP (γινεται και bridge και bridge και AP μαζι) και απο εκει να παρει το ενα pc που ειναι διπλα του και ο dream ενσυρματα (2 ethernet εχει ολες κ ολες το ΑP) και τα αλλα 2 pc του σπιτιου να παιρνουν απο το AP ασυρματα. Πολλα ζητάω?? Ποια λυση μου προτεινετε; :( Ευχαριστω προκαταβολικά!
File ksexna ta ap kai sia to kalytero einai to home plug.
h88p://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.803528
Mporeis na baleis mexri pente. To ena dinei kai ta alla pairnoun.
D.
euxaristw auto skeftomoun kai gw arxika alla exw 2 apories
a) stin priza sto saloni pou exei mazeutei modem kai asirmato thl exw valei polymprizo kai kapou diavaza oti ta powerline prepei na einai mona tous stin priza.. isxiei?
b) sto dwmatio pou exw kai to dreambox kai to vasiko pc kai thelw na ta sindesw kai ta 2 ensirmata gia kaliteri apodosi (tou pc) pws tha to kanw akrivws? kamia idea? fantazomai kati tetoio www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.803525 linei to provlima?
c) estw oti valw to powerline ypothetw sto dwmatio tha pigainei apo to powerline ethernet jack sto dreambox kateutheian .. dld ousiastika router --> powerline --> dreambox.. wraia to dcc pos tha leitourgei meta ?? afou den tha yparxei pc endiamesa?
euxaristw kai sorry gia tin talaipwria
Παιδιά Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους σας!!!!
Εχω ενα Dreambox 800 me image gemini o οποίος λειτουργεί σε homesharing μέσα στο σπίτι μου σε άλλους DReambox 500 ... Είχα πετύχει το δίκτυο, τόσο με γάτο όσο και με τιτανα... Χθες μετ'α από τόσο καιρό προμηθεύτηκα και τον δρακοντα,χωρίς μέχρι τώρα να έχω καταφέρει κάτι...
Χθες απευθύνθηκα στο forum ( σε άλλη ενότητα ), όπως παρακάτω:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Παιδιά Καλησπέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ..
Σήμερα απέκτησα και γω τον Δρακόντα ( περίμενα να δω κάτι σε μπλε, αλλά είναι ολάσπρος σαν τον γάτο... ) . Τι πρέπει να κάνω για να παίξει σε DreamBox 800?
Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!!!!!
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΑΥΤΟ
rikstou aftes tis grammes mesa sto confing kai se doulevei se cccam, oxi mono ton asvo alla oles tis kartes
CAMKEY: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88
CAMDATA: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Αν και το έκανα και αυτό εξακολουθώ να μην βλέπω κάποιο κανάλι....
Τι παίζει ρε παιδιά?
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!!!!
Μανώλης
Υ.Γ. Η τοποθέτηση της κάρτας γίνεςται με το chip προς τα πάνω... Ετσι δεν είναι? ( Εχω καιρό να ασχοληθώ με το άθλημα και με δεδομένο ότι μεγαλώνουμε αρχίζω και ξεχνάω ... )
τοτε μονο με smargo. ΑΕΛ
Παιδιά Καλησπέρα και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ pira ena dm 800 ke exo kolisi stin egatastasi tou tuner exo disecg moter opia boithia dekti