Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 20 of 100 FirstFirst ... 1015181920212225304570 ... LastLast
Results 191 to 200 of 998

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #191
    Member
    Join Date
    09-07-2007
    Posts
    60
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    na dosi les o paycerver i malon autos pou ton eei tin entoli auti etsi?

  2. Advertise Here
  3. #192
    Senior Member
    Join Date
    16-05-2009
    Location
    Stuttgart
    Posts
    163
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by northener View Post
    Logika file mou opoio apo ta 2 kai na epilexeis den tha exeis kapoio provlima me to cs.aftoi oi 2 dektes moiazoun arketa kata thn gnwmi mou,exoun idio epexergasth ,einai grigoroi dexontai ta panta apo emus,exoun gnhsio HDMI ola kala.Aplws o 800se exei kai USB enw o 500hd den exei alla me mia mikrh tropopoihsh mporei eykola na apokthsei opote den yparxei thema ep aftou.Kai vevea skepsou kai ti xrhmata theleis na diatheseis.exoun kana 120-150 evro diafora.Gia mena o 500hd tha sou kanei mia xara thn douleia pou theleis.
    Ευχαριστω για την απαντηση.
    Ο DM 500HD δουλευει καλα σαν PVR με Sata σκληρο δισκο η πρεπει οπωσδηποτε να τροποποιηθει σε USB ;

  4. #193
    Member
    Join Date
    31-08-2010
    Location
    Moulin Rouge
    Posts
    85
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Αυτό που έχεις στη flash, το Black Hole (Dream Elite) είναι
    Εσύ μάλλων ψάχνεσαι για το 0.12 που δεν είναι συμβατό με τα images που έχεις στη flash και στο στικάκι
    Αν το περάσεις θα τα κάνεις όλα σαλάτα
    Όχι δεν έχω πλέον αυτό....

    Αν θυμάσαi κι αν διαβάσεις πιο πίσω ακολούθησα τη η συμβουλή σου και έχω το τελευταίο ICVS-Image-dm800 23.12.2010-ramiMAHER-76D για να μπορώ να τρέχω τα τελευταία images στο usb....

    Αρα λοιπόν βάζοντας το 0.12 στο usb θα τρέχει κανονικά σωστά????

    Τόσο googling και.....τίποτα..... Μπορώ να πάρω την βοήθεια του Κοινού???

  5. #194
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Goukos View Post
    Όχι δεν έχω πλέον αυτό....

    Αν θυμάσαi κι αν διαβάσεις πιο πίσω ακολούθησα τη η συμβουλή σου και έχω το τελευταίο ICVS-Image-dm800 23.12.2010-ramiMAHER-76D για να μπορώ να τρέχω τα τελευταία images στο usb....

    Αρα λοιπόν βάζοντας το 0.12 στο usb θα τρέχει κανονικά σωστά????

    Τόσο googling και.....τίποτα..... Μπορώ να πάρω την βοήθεια του Κοινού???
    Όχι δε θα τρέξει σωστά και θα σου δημιουργήσει πρόβλημα
    Το 0.12 είναι SS75 KAI OE 1.5 (διαφορετικό kernel) ενώ εσύ έχεις SS76 και OE 1.6 στη flash και στο στικάκι

  6. #195
    Member korinasat's Avatar
    Join Date
    11-11-2010
    Location
    Earth
    Posts
    56
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by bill24 View Post
    na dosi les o paycerver i malon autos pou ton eei tin entoli auti etsi?
    Apo oti gnorizo kanenas pay server den to kani afto.

  7. #196
    Junior Member
    Join Date
    21-12-2010
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by schumacher_ View Post
    Επιστρέφω με νέα από το μέτωπο, σχετικά με τον 800ρη μου (τελευταία ενημέρωση http://www.satsupreme.com/showthread...539#post721539 post #123):

    - Καταρχάς έγινε αλλαγή δέκτη, καθώς με τα συμπτώματα του tuner και μόνο που ανέφερα στο μαγαζί, μου το αντικατέστησαν χωρίς δεύτερη κουβέντα και χαίρομαι ιδιαιτέρως.
    - Κατόπιν, προμηθεύτηκα νέο δέκτη, ο οποίος παραμετροποιήθηκε στο ίδιο το κατάστημα, έγινε η απαραίτητη ρύθμιση του tuner από εμένα και κατέβασε όλο τον Hotbird χωρίς κανένα πρόβλημα. Τα fta που ελέγχθησαν επί τόπου, λειτουργούσαν κανονικότατα και όλα καλά.
    - Shutdown ο δέκτης, στο κουτί και δρόμο για το σπίτι. Εδώ όμως, ότι και αν κάνω στο tuner, έχω πάλι τα ίδια προβλήματα με τα κανάλια και μάλιστα αυτή τη φορά δε βλέπει απολύτως τίποτα!

    Με τη λογική μου, το πρόβλημα εντοπίζεται στην εγκατάστασή μου, η οποία προφανώς θέλει κάποιες ιδιαίτερες ρυθμίσεις, ή όλα τα μαραφέτια που υπάρχουν (μίκτης, πρίζες διελεύσεως κλπ) αυξάνουν πολύ το θόρυβο και δεν έχω αποτέλεσμα. Πώς μπορώ να αντιμετωπίσω το πρόβλημα ρε παιδιά, κοντεύω να τρελαθώ! Έχω δοκιμάσει ότι ρυθμίσεις έχει μέσα το tuner, αλλά δε μου δίνει σήμα καθόλου!

    Η εγκατάσταση της πολυκατοικίας, απ'ότι είχα δει μια μέρα είναι quad lnb που οι έξοδοι πάνε σε μίκτη, στο μίκτη καταλήγει και η επίγεια τηλεόραση, σε κάθε ένα από τα 4 διαμερίσματα καταλήγει 1 καλώδιο με δορυφορικό+επίγειο σήμα και με κάποια τερματική πρίζα ο καθένας αναλαμβάνει να το σπάσει. Η λογική (για εμένα) ρύθμιση στον 800 θα ήταν single lnb, hotbird 13e και τέλος. Ισχύει κάτι άλλο?

    Ευχαριστώ πολύ~
    Καμία ιδέα για αυτό παιδιά?

  8. #197
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    afou exeis mprizes dieleuseos einai logiko na exeis kai arketes apoleies . kane to parakato peirama .
    stin kentriki mpiza tis egkatastasis , afairese tin mpriza kai syndese to kalodio pou erxetai apo tin taratsa me mia proektasi me to dekti .
    tha xreiasteis mia moufa f kai merika fisakia f .
    kai pes mou ti apotelesma exeis .

  9. #198
    Member
    Join Date
    31-08-2010
    Location
    Moulin Rouge
    Posts
    85
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by schumacher_ View Post
    Καμία ιδέα για αυτό παιδιά?
    Ίσως έχεις πρόβλημα ο αποπλέκτης στην πρίζα σου...

    Αν συνδέσεις εκεί την TV σου, δουλέυει κανονικά??

    Μιλάω πάντα για την πρίζα που παίρνεις σήμα και για τον Dm

    Όπως τα λές μόνο αυτό μπορώ να σκεφτω....

  10. #199
    Junior Member
    Join Date
    21-12-2010
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    afou exeis mprizes dieleuseos einai logiko na exeis kai arketes apoleies . kane to parakato peirama .
    stin kentriki mpiza tis egkatastasis , afairese tin mpriza kai syndese to kalodio pou erxetai apo tin taratsa me mia proektasi me to dekti .
    tha xreiasteis mia moufa f kai merika fisakia f .
    kai pes mou ti apotelesma exeis .
    Quote Originally Posted by Goukos View Post
    Ίσως έχεις πρόβλημα ο αποπλέκτης στην πρίζα σου...

    Αν συνδέσεις εκεί την TV σου, δουλέυει κανονικά??

    Μιλάω πάντα για την πρίζα που παίρνεις σήμα και για τον Dm

    Όπως τα λές μόνο αυτό μπορώ να σκεφτω....
    Ευχαριστώ και τους 2 σας για τις απαντήσεις.

    Να αναφέρω, ότι στην πρίζα που είναι συνδεδεμένος ο 800 αυτή τη στιγμή, εάν βάλω τον παλιό μου 500s κινέζο, έχει snr 90% και agc 89% περίπου οπότε εξαρχής απέκλεισα το πρόβλημα της πρίζας. Μήπως να υπάρχει κάποιο πρόβλημα μεταξύ tuner 800 hd και του μίκτη/πολυδιακόπτη στην ταράτσα?

    edit: Ακούστε τι κουλό συμβαίνει!

    Έχοντας συνδεδεμένο τον 800 στην τερματική πρίζα sat του σαλονιού, συνέδεσα ταυτόχρονα, στην κεντρική-διελεύσεως τον 500. Το αποτέλεσμα ήταν να βρει σήμα ο 800 και όλα παίζουν κανονικά αυτή τη στιγμή, ακόμα και μετά την αποσύνδεση του καλωδίου sat από την κεντρική-διελεύσεως πρίζα του διαμερίσματος

    Τώρα, αν καταλαβαίνει κάτι κάποιος... ας μου πει κι εμένα, γιατί μου φαίνεται ότι να ναι γίνεται!

  11. #200
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    απλα η μπριζα που νομιζεις τερματικη ειναι διελευσεως . μολις βαλεις στην επομενη μπριζα το 500 αρι τερματιζει και εχεις σημα .

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •