Καλημερα ενταξει φιλε μου το καταφερα το περασα και σε ευχαριστω πολυ.να ρωτησω κατι αλλο επειδη δεν εχω ασχοληθει πολυ με το telnet, την ιδια εντολη δινεις και για αλλα αρχεια που βαζεις στο tmp αλλαζοντας απλα το ονομα του αρχειου? και δευτερον υπαρχει αλλος τροπος για manual install απο το tmp?










