Τάκη έπρεπε να είχε παίξει με τα αρχεία στους φακέλους
Ίσως το 2.2.1 έχει κάποιο ''θέμα'' με το nabilo.........και το 2.1.3 μια χαρά είναι
Βρες το file manager(μπλε και μετά κόκκινο).....πήγαινε στο φάκελο tmp......βρες αυτό που έστειλες και κάντο εγκατάσταση
Έχω έναν dm7020 με εξωτερικό serial reader.
Αν τον βγάλω από το ρεύμα και το ξαναβάλω τότε κολλάει στην εκκίνηση εκεί που είναι το σημείο το dhcp για να τον φλασάρεις ή από web ή από serial.
Αν πρώτα αφαιρέσω το ρεύμα από το reader και μετά βάλω το ρεύμα στον DM τότες ξεκινάει κανονικά. Σας λέει κάτι;
παιδια sorry αλλα επειδη εχω μπερδευτει τι προσπαθειτε να κανετε ?
να περασετε την 2.2.1 σε 500ρη με nabillo ? ( ακομη και στην σελιδα του nabillo αναφερουν οτι υπαρχει προβλημα με την συγκεκριμενη version στα add on)
αν ειναι αυτο τοτε τα πραγματα ειναι απλα
καταρχην ο φιλος ας σβησει οτα version της cccam εχει περασει εως τωρα ( αφου βαλει πρωτα τον δεκτη σε common interface )
ας παει στα add on του δεκτη και ας κατεβασει μια ασχετη cccam . πχ 2.0.11
μολις το κανει εγκατασταση και αφου συνεχισει να εχει τον δεκτη σε common interface ας μπει στο var/bin και ας δει πως ακριβως ονομαζεται το bin αρχειο της cccam π.χ. CCcam_2.0.11
ας μετονομασει το Bin της 2.2.1 σε αυτο που εμφανιζεται στο var/bin ( CCcam_2.0.11 στο παραδειγμα ) και ας αντικαταστησει το υπαρχον αρχειο στο δεκτη με το νεο
ας τρεξει την cccam και ειναι οκ
ΜΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ : στο Blue panel η cccam θα φαινεται σαν την προγενεστερη ( 2.0.11 στο παραδειγμα) αλλα στην πραγματικοτητα θα τρεχει η νεα που εχουμε ριξει
αυτο μπορεις να το τσεκαρεις αν τρεχεις με default confing και μπεις στο web info του δεκτη σου ( δηλαδη IP δεκτη:16001) και δεις την αναφορα του
Έτσι ακριβώς θα είναι Στέφανε. Μου 'χει σπάσει τα νευρα, μια μέρα ολόκληρη με τη μ@λ@κί@ ασχολούμαι... Μια χαρά είναι και το 2.1.3. Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.
Τώρα είδα το ποστ σου dr_virus. Θα ακολουθήσω τις συμβουλές σου αύριο πλέον. Σ' ευχαριστώ.