ναι τετοιο ειναι ευχαριστω πολυ παιδια
ναι τετοιο ειναι ευχαριστω πολυ παιδια
παιδια κολησε γραφει μονο dream multimedia και δεν ξεκιναει να τον φλασαρω παλι η θα του κανω ζημια?το ιδιο image ειχα πανω και δουλευε κανονικα
οκ ανοιξε.να σε ρωτησω φιλε μου κατι αλλο.φοραω πανω gemini 3.70 εχεις να προτεινεις κατι καλυτερο?υποψιν ειναι κλωνος
συγνωμη 4.70 εκανα λαθος αρα ειμαι οκ σε ευχαριστω πολυ νασαι καλα καληνυχτα
ξερει καποιος τι παιζει με τα addons (gemini server) την τελευταια ωρα????
σε ευχαριστω πολυ ferrari1.τι εννοεις το gsf και επισης ειναι ενταξει για τον κλωνο dream 500s το 4,60 η 4,70 (δεν θα bootarei)?
καλημερα!!
εχω ενα dm 500s.
του περασα το gemini 420 το συνδεσα πηγα στα addons του gemini server να κατεβασω το ccam config κ το cam ειναι αδειο!!
εχει κανεις καμια ιδεα τι γινετε??
εκτος απο τα addons του genmini server πως αλλιως μπορω να κατεβασω το ccam???
κ κατι αλλο, το gemini 420 ειναι οκ ή προτεινετε κατι αλλο??
pls heeeeeeelp!!!!!!