paidia mia voithia opios mporei na moy ypodeixei kapoia pragmata poy mporo na bro gia ton dm7025. 1)poio cccaminfo dexete 2)tis grames toy cccamconfing gia drako kai 3)eno exo perasei tis sostes grammes gia to moirasma entos se 800ari server kai 7025 client den exo eikona.mipos xreiazete kati idietero o 7025.?opoios thelei as voithisei.eyxaristo
filemoy dr-virus svise an theleis kapoia pm giati eisai plhris kai den mporo na soy steilo
800 server F:user pass 2.0.0 { 0:0:1 }
SERVER LISTEN PORT : 12000
7025 client C:ip 12000 user pass
Παίδες σκέφτομαι να πάρω 2ο dreambox ... αν αγοράσω κάποια συνδρομή απο τους servers που κυκλοφορουν, θα μπορεσω να μοιρασω την συνδρομη και στον 2ο;
Ειναι τρελη μ@λ@κι@ να πληρωσω 2πλη συνδρομη για να βλεπω στο ιδιο μου το σπιτι!!!!
oxi den ginete tipota pithanon na min exei egkatastathei kati kala giati ta ekana manual kai ta confing kai cccaminfo.to cccam info den moy anoigei katholoy
se original 800 hd pvr me image peter pan neverland
ke cccam 2.2.1 to opoio itan sto image den mou pezei mia gnisia karta tis nova
giati? prepei na alakso kati?mia voitheia opoios kserei kati
Δές εδώ και θα πάρεις την απάντηση σου... http://www.satsupreme.com/showthread...362#post523362
Filoi mou kalimera! Den exw kataferei akoma na perasw se enan 800HD PVR clono akoma manual to mgcamd uparxei kapoio mustiko ??? h exei kapoios kapoio arxeio pou paizei sigoura? kai an to exei kanei poio image exei ?
thelw na valw ston 800 moy ena extra anemisthraki poy exw to opoio einai 12v 0.16A dhladh einai 160 ma?na to dwsw reyma apo ton dekth h tha kapsw kamia eksodo?exw ypsiles thermokrasies sto koyti kai prepei na tis riksw.