ston dm 500 hd an kolisi kai exei sunexeia anameno to prasino lampaki pos ton epanafero gnorizei kaneis??
φιλε μου σε ευχαριστω αλλα δεν ανοιγει ο συνδεσμος γραφει error και σε παραπεμπει στο dreamboxtool.ποιο ακριβως ειναι για να το βρω εκει?
den tin exo xanakanei aytin thn diadikasia kai den tin xero meso usb.an xerei kapoios kati pio eykolo?
an paro kai topothetiso ton kathe fakelo apo to cccam poy katevasa me to dcc stoys antistixoys fakeloys tha petyxei?