Afto ta kano.Ta to dokimaso ke afto.Se efxaristo gia tin pliroforia
Afto ta kano.Ta to dokimaso ke afto.Se efxaristo gia tin pliroforia
kalhmera exw kanei egkatastash to baryallen se enan dm 800 me gemini5.1 alla den moy to emfanizei sta plugins.ginetai install kanonoika.den doyleyei sto gemini?
καλημερα σε βλεπω παιδευεσαι. περασε το οοζοον που εχει το barryallen εγκατεστημενο και μετα βαλε στο στικακι οτι ιματζ θελεις. το τζεμινι τελος ειναι και παλιο εσυ προσπαθεις να περασεις το τελευταιο barryallen γιαυτο μπορει να σου δημιουργει προβληματα.παντως στο τζεμινι το τοποθετεις στο tmp και μετα στο file manager-->
tmp--> πρασινο---> οκ τελος επανεκκινηση τον δεκτη και πρεπει να το βρεις (υποψιν οτι πρεπει να εχεις το στικακι κανονικα διαμορφωμενο).
.
Καλή Χρονιά σε όλα τα μέλη! Γράφω τώρα το πρώτο post αν και προσπάθησα να υιοθετήσω τη συμβουλή των έμπειρων μελών να διαβάσω πρώτα τα posts και να κάνω τις απαραίτητες αναζητήσεις αλλά μάλλον... χαόθηκα! Έχω παραγγείλει ένα 500ασάράκι και σκοπεύω να το φλασάρω με το νέο Ελληνικό img G.4.70. Ως εδώ και με τα δικτυακά ΟΚ! αλλά καταλαβαίνω ότι χρειάζεται και λίγο 'δικτύωση΄και για τα λοιπά καθότι δεν διαθέτω δράκαινες και σκύλους και ούτε γνωρίζω την αναγκαιότητά τους! Ως newcomer επαφίεμαι λίγο στον ενσωματωμένο σερβιτόρο μπας και με δικτυώσει (δεν ξέρω τι έχω να περιμένω). Η ερώτησή μου έχει να κάνει με τους διαφορετικούς τρόπους διασύνδεσης όπου από το φόρουμ δεν έβγαλα άκρη. Αν κατάλαβα καλά υπάρχει δυνατότητα δικτύωσης μέσα από το ιντερνέτι χωρίς κρήσης κάρ*ας (αν σε συμπαθήσει κανείς ίσως), με χρήση σκυλόγατας (δεν ξέρω τι απαιτείται εκεί και που παίρνω πληροφορία για pros&cons και αγορά) και τέλος πως αξιοποιούνται τα zip files κλ*ών που υπάρχουν σε άλλος μέρος του φόρουμ (εντάξει κατανόησα πως πρέπει να ρίξω τα αντίστοιχα files στα σωστά folders) και να τα δηλώσω στο cccam.cfg, αλλά πέραν τούτου πως γίνεται το emu ? Πάσχω λοιπόν στα θεωρητικά μου και στα 'δικτυακά μου' (τα εισαγωγικά σημαίνουν δικτύωση όχι σε επίπεδο LAN αλλά σε επίπεδο peers που μπορούν να με εισάγουν στο άθλημα! Χαιρετώ
γιωργη καλη χρονια και σεσενα.παρε τον δεκτη με το καλο και τα ξαναλεμε, με λιγοτερα λογια και τι ακριβως θελεις να κανεις/βλεπεις
Να ξέρεις ότι για αρχή το 500αράκι που πήρες είναι κλώνος... Gemini γιατί επέλεξες? Πολύ πιο σταθερά τα nabilo... Χρησιμοποιώ και το 0.8 αλλά και το darkstar II και είναι σαφώς καλύτερα και πιο σταθερά... Το 0.8 είναι λίγο καλύτερο από τα 2... Ενσωματωμένος σερβιτόρος δεν υπάρχει για να βλέπεις τσαμπέ..
Πάμε στο εκπαιδευτικό κομμάτι για να βλέπεις tv.. Δικτυακά πρέπει να βρεις σερβιτόρους... Στο φόρουμ εδώ υπάρχει θέμα που λέγεται cccam exchange και έχει και άτομα που ανταλλάζουν χωρίς να χρειάζεται να τους δίνεις κάτι... Ο άλλος τρόπος με γάτα, δράκο κτλ πάει ως εξής.. Η γάτα πλέον δεν παίζει και ο δράκος προς το παρών είναι οκ.. Αλλά για να παίξει στο 500αράκι πρέπει να πάρεις εξωτερικό rs232 phoenix διαβαστήρι.. Το μαμά που είναι μέσα στο 500άρι δεν διαβάζει δράκο, γάτες κτλ.. Τα keys που αναφέρεσαι είναι άχρηστα.. Δεν ανοίγουν τίποτα αξιόλογο και τα nabilo έχουν επιλογή να τα κατεβάζουν αυτόματα αν όντως σε ενδιαφέρει τόσο πολύ..
Είχα έναν Prem*um που παρείχε μεγάλη γκάμα στην αρχή χωρίς πολλά προβλήματα, μετά η γκάμα περιορίστηκε και τελικά σταμάτησε η... υποστήριξη. Τώρα προσπαθώ να καλύψω το κενό! Αν είναι να αγοράσω εξωτερικό σειριακό και δράκο και σε συνδυασμό με αυτό το ΄προς το παρών' για το δράκο ίσως θα πρέπει να δω για άλλο τύπο DB. Δεν ξέρω σε ευρώπουλα τι σημαίνουν αυτά και αν αξίζουν τον κόπο! Εντάξει κατανοώ τους original hobbieστες και ας μη θυμώσουν με αυτό που γράφω! To G4.70 το είδα ως ποιό καινούργια έκδοση με καλή παρουσίαση που του κάναν οι developers σε σχέση και με τα Ελληνικά μενού, βασικά στο δικό μου επίπεδο δεν έχει σημασία το img, αλλά τι θα μπορώ να κάνω με το ονειροκούτι (ο θεός να το κάνει). Ο plugin σερβιτόρος του G4.70 δεν παρέχει λοιπόν κάποια κλ...ά!
Κάποιοι συνφορουμίτες ανέφεραν πως το έχουν και δουλεύει απρόσκοπτα χωρίς πολλά πολλά για αρκετά συναπτά έτη.... Αλλά αντιλαμβάνομαι μεγάλη εξάρτηση από τους σερβιτότους.
Δεν με κατάλαβες... Κανένας dreambox δεν έχει μέσα τίποτα έτοιμο που παίζει.. Ουσιαστικά έχεις 2 επιλογές.. Είτε phoenix 20 ευρά και δράκο άλλα 100+ για όσο καιρό παίξει ή τσαμπέ ψάχνεις να βρεις δωρεάν σερβιτόρους από εδώ μέσα...
Αν ήταν τόσο απλό να δίνεις 70 ευρώ για έναν κλώνο και να παίζει τα πάντα δεν θα υπήρχε το φόρουμ...
ΟΚ! κατάλαβα, απλά έλεγα αν ο reader είχε την τιμή του δράκου και το αντίστροφο ίσως θα άξιζε να επενδύσω σε DB με ενσωματωμένο τον reader...
Θα το πάω step by step με τη βοήθειά σας πάντα, για να μη σας κουράσω με τις παιδικές ασθένειες. Παρήγγειλα τον 500S black maid in taiwan με 2 χρ. εγγύηση. Δεν είναι ετοιμοπαράδοτος και αναμένω. Αν έχετε να με ξεστραβώσετε ως προς αυτό αναμένω.
Ψάχνω και για nabilo 0.8 για κατέβασμα προς το παρών και κατασκευάζω το null mdm σεριακό καλώδιο για το flashάρισμε.
Ευχαριστώ!
καλημέρα σε όλα τα μέλη και καλή χρονιά.
Εδώ και μερικές μέρες πήρα έναν DB500 κλώνο και προσπαθώ να βγάλω κάποια άκρη σχετικά με το τι ίματζ να περάσω και όλα τα υπόλοιπα: cccam, oscam, darkstar κλπ είναι κάποιες ένοιες που μάλον με μπέρδεψαν παρά έβγαλ άκρη. Όποιος θέλει ας βοηθήσει (και με πμ). Ευχαριστώ