kalhspera se olous. Neos sto forum.
kalhspera se olous. Neos sto forum.
toy exw hub grafw poly tainia kai agwnes kai thelw gbs polla.voleyei o skliros.ayrio ston mixalh.cris thanks file.ligo megelos mou fenetai alla ama kanei doylia xalali.den douleuei me usb adaptor den tonn evlepe kan.mono otan ton ksekoympwsa apo thn thikh kai ton evala mesa ton eide amesws kai ola kala.alla den ksananoigw box me tipota.xaxaxa pane ta 200 eyra.
katevase to ap edw kai to pernas opws esy thelis
http://all-shares.com/download/82937...dm800-rar.html
Ο Νικολας πολυ σωστα σε παρεπεμψε να κατεβασεις το dream elite.
Απλα επειδη διαβασα που γραφεις οτι ο λογος που θες να αλλαξεις λογισμικο ειναι οτι δεν δουλευουν οι σερβερ οπως γραφεις,αν εννοεις για κατεβασμα cams addons plugins,εχει γραφτει και εδω το τελευταιο διαστημα οτι πολλες ομαδες που κανουν λογισμικο τα εχουν αποσυρει απο αυτο.
Εχεις ομως λυσεις αν δεν θες να αλλαξεις λογισμικο ευκολες και αποδοτικες.
Δες στο οδηγοι ρυθμισεις υπαρχει δημοσιευμενη απο τον douros η διαδικασια για χειροκινητη εγκατασταση cams κλπ ,και επισης υπαρχουν δημοσιευμενα απο τον dyndns λινκς για να κατεβασεις ολα αυτα και μαλιστα αψογα κατηγοριοποιημενα σε δυο κατηγοριες δηλαδη για Enigma1 και Enigma2.
Δεν ξερω αν αυτο ηταν το θεμα σου για αλλαγη λογισμικου και αν ναι ελπιζω να βοηθησα.
Φιλικα Τζιμακος![]()