Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 78 of 100 FirstFirst ... 2853687376777879808388 ... LastLast
Results 771 to 780 of 998

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #771
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Tzimakos View Post
    Μονο τα camkey camdata βαλε αν δεν θες να κανει κατι αλλο και βαλε τα default,δηλαδη ετσι και δουλευει αψογα.
    Θα ελεγα να μην βαλεις blocker αλλα οτι νομιζεις.
    Για εμενα τα παρακατω ειναι 100% λειτουργικα.

    SERVER LISTEN PORT : xxxx
    WEBINFO USERNAME : root
    WEBINFO PASSWORD : xxxx
    TELNETINFO USERNAME : root
    TELNETINFO PASSWORD : xxxx
    TELNETINFO LISTEN PORT : xxxxx
    WEBINFO LISTEN PORT : xxxxx
    ZAP OSD TIME : 0
    OSD PASSWORD : xxxx
    OSD PORT : 80
    SHOW TIMING : yes
    CAMKEY: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88
    CAMDATA: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff

    Φιλικα Τζιμακος

    προβλημα δεν βλεπω φως!
    Η καρτα μπαινει με το τσιπακι επανω να υποθεσω;
    Πως μπορω να δω οτι το reader του Db δουλευει;;;;

  2. Advertise Here
  3. #772
    Senior Member
    Join Date
    04-08-2009
    Posts
    463
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Υπάρχει κάποιος λόγος που οι περισσότεροι το γυρνάνε από Cccam σε MGcam ή ΝΕWCS, Oscam και διάφορα cams?
    Έχουν άλλα πλεονεκτήματα;είναι καλύτερα;
    Sorry για τις ερωτήσεις απλά δεν ξέρω τι προσφέρουν τα άλλα και που ωφελούν μιας και ο δικός μου με cccam δουλεύει και παίζει δίχως πρόβλημα

  4. #773
    Junior Member
    Join Date
    28-12-2010
    Posts
    15
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Βρε παληκάρι Τζιμάκο, που είσαι τόσο ενημερωμένος, μπορείς να μου πεις αν με τα softke*s παίζει τίποτε, γιατί για τις 13o και 19.2ο σε κάποια sites ελάχιστα τα κανάλια ενώ κάποια με περισσότερα κανάλια δεν ενημερώνονται και το μπάχαλο στα συνημμένα (άλλοι δίνουν μόνο το softcam.key, άλλοι και τα autoroll, constant.cw με ή χωρίς το cccam.cfg)... Το χειρότερο είναι πως δεν μου έχει τρέξει τίποτε μέχρι τώρα... Άλλοι δίνουν και το cccam.cfg χωρίς παραπομπή στο /var/keys... Τελικά δεν ξέρω τι δουλεύει και πως... Ένα αρχείο bliner στο παρόν site έχει να ενημερωθεί από τον προηγούμενο μήνα! Ελπίζω να μη σε ξενέρωσα με κάτι που το είχες δουλέψει πριν 10 συναπτά έτη ή δεν ασχολήθηκες ποτέ! Κανένας expert επί του θέματος δεν υπάρχει και μου μένουν μονίμως αναπάντητα τα posts?

    Αλλιώς να πάω για δρακόσκυλο... Στείλτε ΠΜ που θα το βρω σε συμφέρουσα τιμή...

    Ελπίζω κάποιων απαντήσεων!
    Γιώργος

  5. #774
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    προβλημα δεν βλεπω φως!
    Η καρτα μπαινει με το τσιπακι επανω να υποθεσω;
    Πως μπορω να δω οτι το reader του Db δουλευει;;;;
    Η κάρτα μπαίνει με το τσιπάκι κάτω φίλε

  6. #775
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by douros View Post
    Η κάρτα μπαίνει με το τσιπάκι κάτω φίλε
    πωπω τωρα με εκανες ρομπα!!!
    Ευχαριστώ θα κανω δοκιμες κ θα σας πω
    Παντως δεν μπορεις να με κατηγορησεις με τους αλλους SAB κλπ την βαζαμε επανω,
    στον 500αρη σε Viaccess το τσιπακι επανω δεν ειναι;

    Ναι ναι ανοιξε αμεσως!! Ευχαριστω!!!!!(μιλαω παντα για Ολλανδο)

  7. #776
    Senior Member
    Join Date
    09-03-2009
    Posts
    160
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    kalispera na rotiso an paizoun ta ollandika se kapion me to softcamke*s pou iparxei stis 16-2 ?

  8. #777
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    προβλημα δεν βλεπω φως!
    Η καρτα μπαινει με το τσιπακι επανω να υποθεσω;
    Πως μπορω να δω οτι το reader του Db δουλευει;;;;
    Quote Originally Posted by douros View Post
    Η κάρτα μπαίνει με το τσιπάκι κάτω φίλε
    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    πωπω τωρα με εκανες ρομπα!!!
    Ευχαριστώ θα κανω δοκιμες κ θα σας πω
    Παντως δεν μπορεις να με κατηγορησεις με τους αλλους SAB κλπ την βαζαμε επανω,
    στον 500αρη σε Viaccess το τσιπακι επανω δεν ειναι;

    Ναι ναι ανοιξε αμεσως!! Ευχαριστω!!!!!(μιλαω παντα για Ολλανδο)


    Δεν πειραζει φιλε μου και σιγα μην εγινες ρομπα.
    Ενα απλο ανθρωπινο λαθος εκανες που θα μπορουσε να συμβει στον καθενα μας.
    Το θεμα ειναι οτι δουλεψε οποτε ολα καλα.

    Φιλικα Τζιμακος

  9. #778
    Junior Member
    Join Date
    05-03-2009
    Posts
    19
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Βρε παιδιά προσπάθησα με διάφορους τρόπους να κάνω stream με τον DM500s μου ενα κανάλι στο διαδίκτυο (νατο βλέπω στο γραφείο) αλλά τίποτα υπάρχει κάποιο οδηγός ? εδω και ένα μήνα ότι και αν έκανα δεν δουλευει..

  10. #779
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    δοκιμασε στο ιδιο το σπιτι σου πρωτα για εξω αστο.

  11. #780
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by eem1kv View Post
    Βρε παιδιά προσπάθησα με διάφορους τρόπους να κάνω stream με τον DM500s μου ενα κανάλι στο διαδίκτυο (νατο βλέπω στο γραφείο) αλλά τίποτα υπάρχει κάποιο οδηγός ? εδω και ένα μήνα ότι και αν έκανα δεν δουλευει..
    δεν μπορείς να το κάνεις , το upload που δίνουν οι εταιρείες δεν είναι αρκετό .
    μπορείς όμως να να το λειτουργήσεις άνετα εσωτερικώς στο σπίτι .

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •