Το image που έγραψα είναι με τους προηγούμενους kernel (ίδιο με το Gemini 5.10), και είναι με SSL76C (κάνει τη δουλειά του)
Θα το βρεις πατσαρισμένο έτοιμο για κλώνο εδώ πόστ#187
Το SSL76D βγήκε για τα νέα images με τους τελευταίους kernel και drivers......εσείς θέλετε όμως σόνη και καλά το Gemini 5.10, οπότε αυτό το σας καλύπτει
Πρέπει να καταλάβεται ότι στο στικάκι πρέπει να μπαίνουν images με το ίδιο kernel και drivers με το image που είναι στη flash, διαφορετικά θα δημιουργηθεί πρόβλημα στο bootάρισμα
mia boithia exo ena DM 800HD pia epilogi bazoyme gia na litoyrgisi to diseg moter stin egatastasi tuner thaqnks
Όχι δεν είναι έτσι
Το SSL δε σου δίνει τίποτα από kernel και drivers, παρά μόνο να μπορείς να bootάρεις images με BL76
Το SSL76D φτιάχτηκε για να μπορείς να φλασάρεις τα νέα images πού με το SSL76C δεν αναγνώριζε το tuner
Kernel και drivers στα δίνει το image
Στο στικάκι μετά βάζεις original images και όχι πατσαρισμένα
Είχε καταφέρει κανείς να βάλει dream elite 133d sthn flash και να τρέξει στο usb κάποιο άλλο image? (Πέραν του ίδιου του DREam elite και πάλι στo usb).
To ανάποδο πάντως σίγουρα δεν γίνεται αφού όταν βάλεις άσχετο image στην flash και το dream elite 133d sto usb, βγαζει μύνημα "Wrong image found in flash".
Ακαδημαϊκή η κουβέντα αφού ήδη αυτά τα images έχουν ξεπεραστεί λόγω παλιών drivers και kernel (dream elite 1.0 .... (καμμία σχέση με το παλιό dream elite, gemini3 project klp...)
Καλημέρα,
από αυτά με διαφορετικά skins του nabilo v.08 των downloads του παρόντος site (ή άλλου) ποιό να επιλέξω.? Εντόπισα τα: NabiloDM500-V08-MAXVAR, Nabilo_v08_DM500_CCcam2 [1].14_Skin_Tux_mod_ronieothman_By_meteor, Nabilo v08 DM500 CCcam2[1].14 Dx3 19.07.2010_By meteor. Υπάρχει τελευταίο release ή κάποιο εμπλουτισμένο να δούμε... φως από την αρχή? Χαιρετώ
Gia sas pedia.Exo mia dm 800hd gnisia ke epidi to proigoumeno image ixa sinexia prowlima diladi mou kolage sinexos ipa ke ego na tou peraso kapio alo.Etsi piga se aftin tin selida
http://dm800sim2.com/sim2/gemini/con...00724/494.html
ke katewasa afto ti image ke to ewala.Tora mou grafi stin otoni mprosta (Sim201 team 76A Look www.dm800sim2.com ->error! ERRO1: NO CA FOUND)
Entometaksi prospato pali na tin flasaro me alo image ke den ginete tipota.Parameni afto pou grafi.Den kounai roupi pou leme.Ti makakia exo kani?Ti soi image ine afto?To ixe mipos kanenas alos afto to prowlima?
PS:Sori gia ta energa linh ala prepi opos dipote na ta dite.Efxaristo ek ton proteron.Efxome na me woitisi kapios.Efxaristo