DOG1 kai ferrarif, an exoun bgei klwnoi kai kykloforan tote giati tous poulane 320 europoula panw katw? mallon mas douleyoune psilo gazi e? h toso exoun oi klwnoi? dhladh oi original poso tha exoun 500?
http://www.dreambox.it/news/view.php?id=22190
ριξε μια ματια εδω
εισαι Ωραιος cris..... Τον εχει δοκιμασει κανεις αραγε? αξιζει τα λεφτα του? εστω και μαιμος
kalispera. se icvs image apo 23.12.2010 pos vlepo ta cccam pou engatestisa gia na dialekso ? evala to2.1.4 ke 2.2.1
den vlepo blue panel oute adons
στο μενου--> plugins δεν εχει το gemini wizard?
to exei. an theleis steile ena pn ti prepei na kano . ke tin apopsi sou gia ena kalo image gia dm 800 hd pvr