Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 89 of 100 FirstFirst ... 3964798487888990919499 ... LastLast
Results 881 to 890 of 998

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #881
    Senior Member swtos25's Avatar
    Join Date
    28-06-2008
    Posts
    650
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    an exei sim 2.01 me kanoniko
    an exei sim EASTAR tote me dreamup apo tin selida tis EASTAR
    se euxaristo aderfe

  2. Advertise Here
  3. #882
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    προσοχη με την σιμ εγω εσπασα τα πισω ποδαρακια απο το πλαστικο το πανω......
    xaxaxa kai egw kai stoys 2xaxaxaxa

  4. #883
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    wre si xtes ton pires ke ton frakares kiolas aman
    san ke mena tin patises ke si xixiixix wgale tin sim trava tin ekso ke tha dis ti grafi pano
    Οχι τον εχω απο περσι τον Απριλη και δουλευε με dreamelite bl75 (μαλλον) Η SIM ειναι ολολευκη κ δεν γραφει τπτ απανω!
    ποιο ειναι το SITE τhς EASTAR;;;;;
    Για να καταλαβω κατι , H SΙΜ καρτα περιορίζει το bl???
    Δηλαδη αν εχω την συγκεκριμενη πρεπει να φορεσω image μονο για bl75;;;;;
    Μηπως η αναβαθμιση απο 75 σε 76d θελει dreamup;;;;;

  5. #884
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by bolos75 View Post
    Οχι τον εχω απο περσι τον Απριλη και δουλευε με dreamelite bl75 (μαλλον) Η SIM ειναι ολολευκη κ δεν γραφει τπτ απανω!
    ποιο ειναι το SITE τhς EASTAR;;;;;
    Για να καταλαβω κατι , H SΙΜ καρτα περιορίζει το bl???
    Δηλαδη αν εχω την συγκεκριμενη πρεπει να φορεσω image μονο για bl75;;;;;
    Μηπως η αναβαθμιση απο 75 σε 76d θελει dreamup;;;;;
    den mporis na alazis etsi eukola boatloader ke oute na wazis image px 76 se 72 ,prepi na dis an eine simwato stin selida tous
    i selida eine auti h@@p://[email protected]/download.asp?BigClassID=1
    opou papaki elpizo na kseris ti na walis!

  6. #885
    Member
    Join Date
    31-08-2010
    Location
    Moulin Rouge
    Posts
    85
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Bump..........

    Στο 500αρακι του αδερφού μου με ελεύθερη καρτα nova Κappa του έβαλα cccam 2.1.3 και αυτά στο cfg

    CAMKEY: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88
    CAMDATA: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff
    Μήνες τώρα όλα καλά, απο χτές όμως δεν του ανοίγει τίποτα σχεδόν. Σε ενα splitter που έχουμε όμως η κάρτα παίζει μια χαρά...

    Έχει κανείς άλλος πρόβλημα ή ξέρει τι παίζει?

  7. #886
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by satgeo View Post
    den mporis na alazis etsi eukola boatloader ke oute na wazis image px 76 se 72 ,prepi na dis an eine simwato stin selida tous
    i selida eine auti h@@p://[email protected]/download.asp?BigClassID=1
    opou papaki elpizo na kseris ti na walis!
    Ευχαριστώ παρα πολύ!Ομως τον Απριλη αλλαζα τα images με bootloader 75 τοτε χωρις να παθω ποτε κατι τετοιο.
    Επίσης ηθελα να ρωτησω υπήρχαν τοτε estar καρτες τοτε;και αφου εμενα δεν γραφει κατι η καρτα επανω πως μπορει να ειναι estar;;;

  8. #887
    Member
    Join Date
    04-05-2009
    Posts
    77
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλησπερα σε ολους

    θελω τη γνωμη απο τα σαινια του φορουμ αν γινεται..

    στο εξοχικο μου δεν εχω καθολου τηλεφωνο
    και σκεφτομαι το καλοκαιρι (για 2 μηνες δηλαδη) να εχω ιντερνετ για να βαλω 1 πιατο
    και το ονειροκουτο μου
    ο κοσμοτε μου δινει προσφορα ενα στικ για ιντερνετ on the go με 6,5 ευρα το μηνα το οποιο ομως
    φυσικα δεν μπαινει απευθειας στο ονειροκουτο.
    μου δινουν επισης ενα κουτι στο οποιο μπαινει το στικ και το οποιο μετα μοιραζει το ιντερνετ ασυρματα.
    Η ερωτηση τωρα.. αυτο το κουτι εαν το συνδεσω με ενα access point ασυρματα, και μετα το access point
    εαν το συνδεσω με καλωδιο δικτυου με τον dreambox μου, θα ειμαι ωραιος και ανετος για να εχω τις θεασεις μου????

    ευχαριστω για τις απαντησεις των ειδικων προκαταβολικα

  9. #888
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    η απαντηση ειναι μια ....
    πιο πολυ σε συμφερει οικονομικα να παρεις κανονικη συνδρωμη απο το να πληρωνεις το ιντερνετ σε παροχο κινητης τηλεφωνιας , επισης εχει μεγαλο ping οποτε θα εχεις σπασιματα . η λυση δορυφορικού ιντερνετ επισης αποκλειεται λογω μεγαλου ping .

  10. #889
    Junior Member
    Join Date
    26-12-2009
    Posts
    10
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by g6519 View Post
    καλησπερα σε ολους

    θελω τη γνωμη απο τα σαινια του φορουμ αν γινεται..

    στο εξοχικο μου δεν εχω καθολου τηλεφωνο
    και σκεφτομαι το καλοκαιρι (για 2 μηνες δηλαδη) να εχω ιντερνετ για να βαλω 1 πιατο
    και το ονειροκουτο μου
    ο κοσμοτε μου δινει προσφορα ενα στικ για ιντερνετ on the go με 6,5 ευρα το μηνα το οποιο ομως
    φυσικα δεν μπαινει απευθειας στο ονειροκουτο.
    μου δινουν επισης ενα κουτι στο οποιο μπαινει το στικ και το οποιο μετα μοιραζει το ιντερνετ ασυρματα.
    Η ερωτηση τωρα.. αυτο το κουτι εαν το συνδεσω με ενα access point ασυρματα, και μετα το access point
    εαν το συνδεσω με καλωδιο δικτυου με τον dreambox μου, θα ειμαι ωραιος και ανετος για να εχω τις θεασεις μου????

    ευχαριστω για τις απαντησεις των ειδικων προκαταβολικα
    Θα βλέπεις άριστα αν έχεις καλό 3g σήμα(πάνω από 1 γραμμή σταθερά). Αν έχεις μόνο 2g τότε πιθανόν να έχεις κολληματάκια. Εγώ το χρησιμοποιώ έτσι 2 χρόνια τώρα.

  11. #890
    Member
    Join Date
    04-05-2009
    Posts
    77
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    nickman εαν υπαρχει λυση αλλη δεν θα ηθελα να παρω συνδρομη κ να πληρωνω
    για 1-2 μηνες 12μηνη συνδρομη
    beredimasa εννοεις εαν εχω καλο σημα κινητου?? γιατι σαν σημε κινητου εχω εκει
    πολυ καλο σημα

    σας ευχαριστω κ παλι για την γρηγορη αποκριση
    καλο σκ

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •