Οχι τον εχω απο περσι τον Απριλη και δουλευε με dreamelite bl75 (μαλλον) Η SIM ειναι ολολευκη κ δεν γραφει τπτ απανω!
ποιο ειναι το SITE τhς EASTAR;;;;;
Για να καταλαβω κατι , H SΙΜ καρτα περιορίζει το bl???
Δηλαδη αν εχω την συγκεκριμενη πρεπει να φορεσω image μονο για bl75;;;;;
Μηπως η αναβαθμιση απο 75 σε 76d θελει dreamup;;;;;
den mporis na alazis etsi eukola boatloader ke oute na wazis image px 76 se 72 ,prepi na dis an eine simwato stin selida tous
i selida eine auti h@@p://[email protected]/download.asp?BigClassID=1
opou papaki elpizo na kseris ti na walis!
Bump..........
Στο 500αρακι του αδερφού μου με ελεύθερη καρτα nova Κappa του έβαλα cccam 2.1.3 και αυτά στο cfg
Μήνες τώρα όλα καλά, απο χτές όμως δεν του ανοίγει τίποτα σχεδόν. Σε ενα splitter που έχουμε όμως η κάρτα παίζει μια χαρά...CAMKEY: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88
CAMDATA: /dev/sci0 11 22 33 44 55 66 77 88 99 aa bb cc dd ee ff
Έχει κανείς άλλος πρόβλημα ή ξέρει τι παίζει?
καλησπερα σε ολους
θελω τη γνωμη απο τα σαινια του φορουμ αν γινεται..
στο εξοχικο μου δεν εχω καθολου τηλεφωνο
και σκεφτομαι το καλοκαιρι (για 2 μηνες δηλαδη) να εχω ιντερνετ για να βαλω 1 πιατο
και το ονειροκουτο μου
ο κοσμοτε μου δινει προσφορα ενα στικ για ιντερνετ on the go με 6,5 ευρα το μηνα το οποιο ομως
φυσικα δεν μπαινει απευθειας στο ονειροκουτο.
μου δινουν επισης ενα κουτι στο οποιο μπαινει το στικ και το οποιο μετα μοιραζει το ιντερνετ ασυρματα.
Η ερωτηση τωρα.. αυτο το κουτι εαν το συνδεσω με ενα access point ασυρματα, και μετα το access point
εαν το συνδεσω με καλωδιο δικτυου με τον dreambox μου, θα ειμαι ωραιος και ανετος για να εχω τις θεασεις μου????
ευχαριστω για τις απαντησεις των ειδικων προκαταβολικα
η απαντηση ειναι μια ....
πιο πολυ σε συμφερει οικονομικα να παρεις κανονικη συνδρωμη απο το να πληρωνεις το ιντερνετ σε παροχο κινητης τηλεφωνιας , επισης εχει μεγαλο ping οποτε θα εχεις σπασιματα . η λυση δορυφορικού ιντερνετ επισης αποκλειεται λογω μεγαλου ping .
nickman εαν υπαρχει λυση αλλη δεν θα ηθελα να παρω συνδρομη κ να πληρωνω
για 1-2 μηνες 12μηνη συνδρομη
beredimasa εννοεις εαν εχω καλο σημα κινητου?? γιατι σαν σημε κινητου εχω εκει
πολυ καλο σημα
σας ευχαριστω κ παλι για την γρηγορη αποκριση
καλο σκ