Παιδια αν ο δεκτης μπλοκαρει και βγαζει την πρασινη οθονη υπαρχει περιπτωση να επανελθει, η μονο με φλασαρισμα ξανα?
Παιδια αν ο δεκτης μπλοκαρει και βγαζει την πρασινη οθονη υπαρχει περιπτωση να επανελθει, η μονο με φλασαρισμα ξανα?
Σε ευχαριστω πολυ.
Θέλω να κάνω μια ερώτηση για όποιον γνωρίζει.Πέρασα στο 500άκι ενός φίλου το Nabilo Darkstar2 το οποίο δεν είχα βάλει ποτέ(στο δικό μου έχω gemini).Έχει επάνω cccam2.21.Όταν μπαίνω var/etc δεν βλέπω πουθενά cccam config,αλλά smartcam config.Εκεί θα ρίξω την γραμμή ή κατεβάζω το cccam config και το ρίχνω χειροκίνητα στο var/etc?Ευχαριστώ
Kalispera File ,
Rikso xerirokinhta .. Bale tis grammes mesa kai tha eisai entaksei.
D.
Παιδια καλησπερα ξερεται αν ο dreambox dm 100 εχει mgcamd με καποιο image?
ευχαριστω
ξέρει κάποιος αν μπορούμε στον 800αρι να (εγκαταστήσουμε κάποιο πρόγραμμα) για να μπορούμε να μπαίνουμε από το blue panel/file manager στο var/etc/cccam.cfg και να αλλάξουμε της ρύθμισες χειροκίνητα χωρίς pc?? π.χ. σημειωματάριο
και ακόμη κάτι.... έχει μετρήσει κάποιος πόσα Mb χρειάζεται ένας δέκτης ( περίπου ) την μέρα να κατεβάζει για τα κλειδιά??? όπως καταλάβατε μου ήρθε αναλαμπή με το στικακι ποιο πάνω.....
Κάποιο plugin δεν γνωρίζω
Σαν σημειωματάριο, edit μέσω telnet με vi ή mc
enigma2 stop = init 4
αλλαγές στο αρχείο
enigma2 start = init 3
έτοιμος!
Καλύτερη και συγκριτικά ασφαλέστερη λύση από το στικάκι, δεν υπάρχει
Μάθε πάντως πρώτα αν η περιοχή που μένεις καλύπτεται από 3G και πάνω
aderfia kalimera thelo ligo tins gnoseis osoi exete to 800hd clone
opio image k na valo exei arketa kolimata...oxi eikonas alla otan eimai sto menu....
pio image pisteuete tou teriazei kai paei sfera opos lene?
euxaristw.....
an theleis na valeis to stickaki gia na vlepeis px sto eksoxiko prosekse gia ti eixa to 500 ari me stick ths vodafone sto megalo paketo kiolas 45 ton mhna ypotothetai aperioroista mb kai kala.prosoxh sthn etairia pou tha valeis kai sto symavolaio ta psila gramata.evlepa peripou 2-3 wres thn hmera thleorash ksereis poso mou eirthe o prwtos logariasmos? 320 euro.xorophdhksa.egw eixa parei ayto kai to syndesa sto dm
@tt@://[email protected]/Peripherals/Networks/Modem-Router/Wireless-Routers/LevelOne-WBR-6800-Wireless-Router-Mobile-3G-N150-150Mbps-WBR-6800.htm