Κανένα link με κλ*διά για τους πτωχούς συγγενείς υπάρχει? Γιατί αυτό http://****************/showthread.php?t=51143&page=132 έχει καταρρεύσει, άσε που δούλευαν μιά στις τόσο...! Χαιρετώ
Κανένα link με κλ*διά για τους πτωχούς συγγενείς υπάρχει? Γιατί αυτό http://****************/showthread.php?t=51143&page=132 έχει καταρρεύσει, άσε που δούλευαν μιά στις τόσο...! Χαιρετώ
καλησπερα σε ολους
επειδη οπως ειπωθηκε και παραπανω η gemini δεν ανανεωνει πλεον το cfg, οποτε λεω να αλλαξω
ιματζ, τι μου προτεινετε για 600αρι οριτζιναλ και 500αρι κλωνο??
ευχαριστω προκαταβολικα
εαν σου αρεσει το gemini μπορεις τα cam να τα περασεις χειρ/τα και θα εισαι οκ, για αλλο ιματζ το PLI.
νασαι καλα ευχαριστω cris
δεν εχω προβλημα να το γραψω αλλα εχει γραφτει τοσες φορες που αν τολμησω θα μας φωναζουν (με το δικιο φυσικα)
Paides kalispera ,
Se ena DM500+ thelo na balo to CCcam se syndyasmo me to oscam . Apo to panel tou gemini (exo mesa gemini 4.70) prin mas afisei xronous eixa katebasei to CCcam Complete pou periexei mesa kai to script gia CCcam 2.21 me oscam 1.00 . Katebasa to bin apo to site gia mips to perasa sto var/bin opos zhta to script . Epishs ebala ta config sto var/tuxbox/config. Ksekino to script alla apo to telnet me ps den blepo to oscam na ksekina. To exei perasei kaneis se E1 image na mou dosei ligo ta fota tou ;; H olh prospatheia einai gia na diavastei sosta mia karta sky german v13 .
D.
an den kanw lathos prepei na katevaseis thn ekdosi tou oscam gia ppc (enigma1)