http://www.dreambox.it/news/view.php?id=22190
γιαυτον μιλας παλικαρι μου?
http://www.dreambox.it/news/view.php?id=22190
γιαυτον μιλας παλικαρι μου?
Ανεβασα το πατσαρισμενο dream up για οποιον το χρειαζεται στα αρχεια
Καλησπέρα παίδες, καινούριος στο φόρουμ..
έχω τον οriginal 800HD με δίσκο, έχω βάλει το newnigma2 3.1.5, έχω βάλει και ένα skin HD glass 1.6, και πέρα του ότι έρπεται το όλο πράμα, θα ήθελα να μάθω πώς του δίνω να καταλάβει του λειτουργικού πού έχω βάλει τα picons μου, που δεν είναι στο default path, τα έβαλα βέβαια στο δίσκο μου...
ΑΝ υπάρχει ένας που κατάλαβε τι λέω, και ξέρει το image αυτό, και το όλο θέμα με τα picons, ας βοηθήσει πλήζ..
ΥΓ. ΑΠό ότι κατάλαβα, τέλος τα HD του ιταλού και τα 2 δικά μας; βγάζει σήμα 0%.....
μπλε--> newenigma2 services--> system tools--> expert settings
γι αυτον μιλαω dreambox 500 hd αλλα δεν εχειφορτομενο επανω image .μονο ενα βιν αρχειο avbox .επειδη ειναι μαπα δεν εχει να προσφερει τιποτε απο την μαγια του dream θελω να φορτωσω επανω καποιο image.na επιχειρισω να βαλω κατι me dream up?εχει εισοδο usb και rs232 .telika το dream up δεν τον αναγνωριζει.
γιατι δεν τον αναγνωριζει? συνδεσε τον δεκτη με τον υπ/τη σου με το καλωδιο mini usb--> usb θα τον δει αμεσως το δεκτη στο devices manager των windows θα δεις σε ποια com θυρα βλεπει τον δεκτη μεσω του dreamup και την αλλαζεις εαν ειναι πολυ μεγαλη σε com1/2
kalimera. meta apo alagi gia dokimi enos image ston 800hd or. evala pali auto pou ixa
to icvs apo 23-12-2010 kano engatastasi to gemini3 wizard kani dithen enngatastasi neustart alla pos
stin arxi den mou vgazei to blue panel. ti ftei ? kapoia voitheia
θα δοκιμασω να αλλαξω την com.
παιδια ξερει κανεις πια cam υποστηριζει την zeta της κυριας .δοκιμασκα scam 329 alla tipote.με cccam και με καποιες γραμμεσ που βρηκα στο forum doyleyei νοβασπορ και οχι τα τοπικα