Snowflake CVS BU Image for DM800HD se V1.01
για βαλε αυτο σεμενα ειναι οκ.
Snowflake CVS BU Image for DM800HD se V1.01
για βαλε αυτο σεμενα ειναι οκ.
ευχαριστω για την γρηγορη απαντηση.ευτυχως το εφτιακσα τελικα βαζωντας γραμμες στην cccam.thn ellhnikh glvssa den thn exei perasmenh kala to gemini ayto.mporv na balv xeirokinhta thn glossa?gazei alampoyrnezika
menu-->(9=παραμετροποιηση)-->οκ-->(2=συστημα)-->οκ-->(5=γλωσσα)-->οκ--> επιλεγεις ελληνικα. (το εφτιακσα μαρεσε γιατι οταν πηγαινα σχολειο ετσι το γραφαμε καταλαβαινεις ηλικια)
Τελικα οτι πληρωνεις παιρνεις!
Εχω τον κλωνο 800Hd περιπου ενα χρονο!
Εντυπώσεις:
Το tuner ειναι για πέταμα καλα οτι κανει 10 ωρες να πιασει τα HD τωρα μου κανει νερα: πιανει τον Hotbird κ στον Astra μου πεταει tuner failed ενω το εκανε μονο στα HD πριν!
Το ματι των Υπερυθρων δεν δουλευει καλα μαλιστα απο οτι διαβαζα πολλοι εβγαζαν το την διοδο κ την αντικαθιστουσαν με αλλη!
Το ανεμιστηρακι δουλευει συνεχεια κ στο stand by mode.
Ειναι κ η SIM παλια!
Με λιγα λογια για 250€ που τον πηρα περυσι κ πολλα εδωσα!
ετσι ειναι παλικαρι μου, οσα δινεις τοσα παιρνεις, το φωναζω συνεχεια αλλα δεν με ακουτε γνησια πραγματα.
re παιδια εχω τις εξεις ρυθμισεις:
Config mode simple
Mode Disceq A/B
Port A Hotbird
Port B Astra 19.1
Set voltage 22 khz yes
Send disceq only on satelite change No
Tone Amplitude 800mV
ειναι καλα ρυθμισμενο;;;;
γιατι στα καλα καθουμενα χανω τον Astra εκει που παιζει κ βγαζει Tune fail
tuner 80.jpgkala eine rithmismeno
apla ta palia tuner eine ontos mapa provlimatika
dokimase na alaksis to diseqc pare kenourgias genias ,spaun kata protimisi,alakse ke to mati sou ke wale kana kenourgio
an den se voithisi ke auto tote kolise enan piknoti an exeis to idio tuner opos stin foto
1000μf στα 16 volt auto tha se voithisi 99% ,alios an den mporis parigile ena kenourgio tuner ke pistewo na lisis to provlima
ke ego eixa akriwos tom idio provlima .alla to eixa lisi kata 90% me alagi Lnb ke Diseqc relais
kali epitixia
Ευχαριστώ πολυ.
Από οτι καταλαβα η πιο φτηνη λυση ειναι ο πυκνωτης.
Το γελιο ειναι οτι το καρντασι που μας τον πουλησε τον διαφημιζε σαν καλυτερο κ απο τον αυθεντικο!
Τα USB πισω δεν δουλεψανε ποτε
Το tuner τα γνωστα μαπα!
Το ματι IR δεν δουλευει καλα
Εχει κ SIM 1 με bl 69
το ανεμιστηρακι δεν κλεινει ποτε, πρεπει να τον βγαλεις απο μπριζα
και τον πήρωσα κ 250€ πριν ενα χρονο!
καλησπερα στο forum.Δεν ξερω αν εχει γραφει κατι σχετικα με το αν ο dreambox 800 μπορει να παιξει αρχεια avi.Aν ναι με ποιον τροπο?τι χρειαζεται?
Ευχαριστω.