
Originally Posted by
giorgosat1
Καλησπέρα, τελικά την αγόρασα τη μαύρη 500-άρα καραμαϊμού ή οποία φοράει Gemini. Επίσης συντόνισα τα FTA κανάλια από HB και Astra. Με ποιό τρόπο μπορώ να δώ το version του Gemini που φορά από τη μάνα του? Σκοπεύω πριν flashάρω το Nabilo 0.8 να πάρω ένα πλήρες backup του μητρικού με το FlashWizard. Υπάρχει κανένα tutorial για το μετά το φλασάρισμα Addons CCCAM κλπ. για το Ναβιλο, διότι το tutorial που έχω είναι για Gemini project 4.2. Επειδή ο router έχει IP με τρίτο πεδίο το 1 αντί του DB default 0 θα χρησιμοποιήσω το 1 και για την IP του DB. Θα έχω πρόβλημα σε κάποιο addon? Έχω κατεβάσει ένα ναβιλο 0.8 maxvar του 2007. Υπάρχει κάποια εμπλουτισμένη ή βελτιωμένη έκδοση του 0.8. Έχω κάτι να προσέξω σε αυτή την φάση? Χαιρετώ και ευχαριστώ για τυχόν tips από την εμπειρία σας. Γιώργος ο δορυφορικός (ο θεός να με κάνει)!