file tzimako den perimena na apantisete toso fast epatha plaka :) sovara ...
Powerboard_E2_VX-dm800-SSL78F-20110123134510 (Apo primusat pou exw parei ke tin ferrari)
paidia kai ena allo provlima poy antimetopizo edo kai 2 meres.eixa egkatesthmeno to mgcamd 135a prin mia vdomada perasa to pach gia ton voylgaro kai ola itan ok.xafnika edo kai 2 meres xathike to mgcamd apo tin enalagh ton cam,eno an pas sta addons ekei poy kaneis diagrafh to vlepeis kanonika.ti ftaiei? exo dm800 kai image gemini 4.70
Το θεμα φιλε μου ειναι να μπορεσουμε να σε βοηθησουμε να λυσεις το προβλημα σου ετσι δεν ειναι?
Ολα τα αλλα ειναι περιττα λογια και εγω και ολα τα φιλαρακια εδω του φορουμ ετσι θα αντιδρασουμε,και ετσι ειναι το σωστο.
Αυτο δεν ειναι και το κυριως νοημα για ολους μας που τριγυρναμε εδω γυρω?
Στο ζουμι τωρα , το λογισμικο που εχεις αυτη την στιγμη φορτωμενο στον δεκτη ποιο ειναι ???
exeis dikio tzimako ... to img pou exw twra ine to Powerboard_E2_VX-dm800-SSL78F-20110123134510 (Apo primusat katevasmeno pou exw parei ke tin ferrari sim)
efxaristo. an theloume na diagrapsoume ena cccam pos ginete?
Φιλε μου μαλλον δεν εχω κανει τον ερωτηση μου ξεκαθαρη και δεν παιρνω απαντηση.
Ποιας ομαδας λογισμικο εννοω δηλαδη gemini ? Nabilo ? Dream Elite ? Oozon ?
Το καναμε και chat και δεν ειναι σωστο γεμιζουμε το θεμα με ασκοπα ποστ ,και αν πει κανας διαχειριστης και τιποτα θα εχει και δικιο.
not found mou leei .... mporeis na mou peis pos mporw an to perasw?? h ine diskolo ???
*kata tin gnomi sas pio ine to kalitero img gia DM800 ?
Thanks gia tin voithia pedes .
dyndns an enweis na ton katevasw apo ta plugins , iparxi idi ston dream sta plugins webinterface settings , mpenw eki ta exw olla yes na me afini dld na mpenw apo pc klp ,ala tpt :(