mexri to 4,10 to ypostirizan poli kala akoma kai stoys original dektes
meta bgalan to 420 den toxo dokimasi
kai sto 430 egine to megalo mpam sta maimoydakia apo tin dreammultimedia
se synergasia me tin gemini team
alloste ebgalan meta new image no taimbomb oloi sas to kserete
polla paidia xasan toys dektes
o dektis sas einai klonos bay-bay
giayto merika new image kalo einai prota na ta dokimazoyme stoys orig dektes kai meta
stis maimoydes
tora gia to 4,10 exei oti exoyn kai ta pio kainoyrgia image
to emu mporeis na to peraseis xeirokinita
<< me to vpn den asxolithika >>den mporo na ekfraso gnomi
Kalistepra pedia kai kalos sas brika!!!
Eimai kainourios ston xoro!!
1. Lipon brika enan server me newcamd 525 protocol
2. Exw ena dreambox 500+
3. open PLI + newcamd 6a
Exw parei passward apo ton server kai to problima mou einai oti den xerw pou na tous balw!
Exw kataferei na mpw sta arxeia tou dreambox alla den briskw pou na tous kataxorisw???
Tha ithela tin politimh boithia sas!!!!
Efxaristw!
φίλε xfilippas το ποστ σου μεταφέρθηκε εδώ , διάβασε εδώ υπάρχουν όλα όσα θέλεις να μάθεις και αν δυσκολευτείς μπορείς να ζητήσεις βοήθεια από κάποιο μέλος , σε καμιά περίπτωση ανοίγουμε καινούργιο θέμα εφόσον υπάρχει ήδη
Το colloseum image για DM500 που το βρίσκουμε παιδιά;
na simpliroso pos einai anevasmeno kai edo sto SatSupreme
rikse mia matia edo konos post 200
http://www.satsupreme.com/showthread...%91!%BB/page20
paidia eyxaristo gia tin ypodixei gia ta pio new image
alla to iksera
apla anaferthika se kapoion filo poy toy dimioyrgise problima
to 500araki toy me to tuner
kai ayta poy anefera pio pano einai pio poli apo empiria kai test se dika moy mixanimata
tora an oi filoi theloyn na epilexoyn opoio image theloyn einai dikia toys epilogi