εαν πατησεις οκ επανω του στην επομενη εικονα το κανεις εγκατασταση και το βρισκεις με το μπλε κουμπι. καλο ιματζ για την φλας.
εαν πατησεις οκ επανω του στην επομενη εικονα το κανεις εγκατασταση και το βρισκεις με το μπλε κουμπι. καλο ιματζ για την φλας.
Κλαησπέρα.Μου χάλασε το τηλεκοντρόλ απο το 500αρακι μου.Υπαρχει δυνατότητα να χρησιμοποιήσω αλλο προσωρινά?
πολυτηλεχειριστηριο
Καλημέρα.
Το καλό μου dm500s παρέδωσε πνεύμα αφού ήμουν στην ταράτσα και ήπιε λίγη βροχή. Πουλά κανείς σε Αθήνα μεταχειρισμένο ???
Δεν διαθέτω χρήματα για καινούργιο... δεν περισσεύουν.
ευχαριστώ.
50 ευρω εχει ενας μπανανοφαγος 500s παρτον καινουριο, μεταχειρισμενο ποιος να δωσει δυσκολα. Αμα ψαχνεις για γνησιο ειδικα αστο...... δυσκολα