Hallo ik ben nieuw hier.
Mijn vraagje is welke software kan ik gebruiken om met de mastera III of de smargo kaartlezer/schrijver, kaarten te schrijven en lezen?
Hallo ik ben nieuw hier.
Mijn vraagje is welke software kan ik gebruiken om met de mastera III of de smargo kaartlezer/schrijver, kaarten te schrijven en lezen?
Kijk eens bij duwgati.com