καλησπέρα σε όλους τους φίλους , μιας και ο Γιωργής απο την Κρήτη είναι λίγο απασχολημένος την ανακαίνιση θα την κάνει η ομάδα από την Κύπρο χαχαχα.
ρακές από την κοπελίτσα
απόψε τα ποτά από το κατάστημα
ρακι με την γκαρσο&#.jpegγκαρσονα κρητικη .jpgτρωει-πινει.gif










ο...Θεός να στο ξεπληρώσει .....

