Originally Posted by renaultgr πως τα καταφερες ρε τσακαλε????? εμεις 4-5 ωρες το παλευαμε!! Όπως προείπα με το dvbviewer υπήρχε θέμα με την εγγραφή και για να γίνει εγγραγή σε ts, θέλει το pro Οπότε έβαλα το progdvb και την έκανα
Κατάφερα και απομόνωσα απο δίλεπτη εγγραφή.....μόνο το pid που περιέχει τα ecm Ίσως σου χρειαστεί
Forum Rules