selamlar..
Takılma donma yapmayan
DT ve DS açık olan
server sahipleri benimle özel mesaj ile iletişime geçsinler lütfen.. :) teşekkürler..![]()
selamlar..
Takılma donma yapmayan
DT ve DS açık olan
server sahipleri benimle özel mesaj ile iletişime geçsinler lütfen.. :) teşekkürler..![]()
bilmet nedir hocam ? :)
DS hiç kimsede mi yok yani şimdi ?![]()
mesaj attık bakalım umarım yanıt gelir ;)
bu arada yardımların için teşekkür ederim :)
arkadaşlar DS konusu sanırsam tam bir yılan hikayesine döndü serverlarda anladığı kadarı ile :/ 1 kişide bile mi yok açık yaa?? ne kadar zor ve uzun sürdü kırılması. :( adamlar bi sistem değiştirdi her şey tepetaklak oldu.. :(
eğer elinde olanlar var ise irtibata geçsinler benimle mutlaka! :)