
Originally Posted by
nikolas021292
Yποστηρικτές τον κινέζων..μια ερώτηση, αν στο φλασαρισμα του 800αρη boot82 βγάζει αυτήν την ένδειξη (too much data (or bad sectors) in partition 3 (end: 04000000, pos: 04000000) τι θέλει να μας πει ο ποιητής? άνοιξε τον κάλαθο και ριξτον μεσα? η υπάρχει κανένα κολπάκι?