οταν πατας το shift αναβει στιγμιαια, περιμενεις ναναψει 2 φορες μετα βαζεις τον κωδικο.
στιγμιαια και 2 φορες ναναψει εννοω το tv κουμπακι.παραληψη μου
GIA SE OLOUS .MIPOS MPORI KANEANS NA ANEBASI TO Mgcamd 1,35 E1 NABILO H AN YPARXI EDO MIA BOITHIA ?
kserei kaneis sto arxeio priority.list ti prepei na grapsw gia na dwsw protereothta se ena chanell?
ta hd kanalia tis nova giati den ta dinoun pleon oi servitoroi gnorizei kanei an ta luthh to problhma???
gia se olous .mipos gnorizei kanenas apo pou mporo na katebaso emu kai plugin gia nabilo ?
Tίποτε, τα ίδια...
Μετά την εισαγωγή του τρίτου αριθμού, σε κάποιες περιπτώσεις μένει αναμμένο το TV και σε κάποιες άλλες σβήνει, αυτό παρατήρησα μόνο σα διαφορά..αλλά και πάλι δε πιάνει και στις 2 περιπτώσεις...
Δε μου λες, pm εδώ δεν παίζουνε; δε βρήκα τρόπο, να μη πρήζω το φόρουμ...αφού κανεις άλλος δεν ξέρει...