Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 18 of 101 FirstFirst ... 813161718192023284368 ... LastLast
Results 171 to 180 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #171
    Junior Member
    Join Date
    13-10-2010
    Posts
    14
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by pap paok View Post
    Tίποτε, τα ίδια...
    Μετά την εισαγωγή του τρίτου αριθμού, σε κάποιες περιπτώσεις μένει αναμμένο το TV και σε κάποιες άλλες σβήνει, αυτό παρατήρησα μόνο σα διαφορά..αλλά και πάλι δε πιάνει και στις 2 περιπτώσεις...

    Δε μου λες, pm εδώ δεν παίζουνε; δε βρήκα τρόπο, να μη πρήζω το φόρουμ...αφού κανεις άλλος δεν ξέρει...

    gia dokimase afto isws su kanei:
    pata dream shift 982 k meta kratas pathmeno to shift k sou anabei to dream 2 fores.
    afou kaneis afto kane tin diadikasi gai na peraseis kwdiko

  2. Advertise Here
  3. #172
    VIP Member
    Join Date
    02-03-2005
    Posts
    673
    Uploads
    5
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by BADBOY6987 View Post
    gia se olous .mipos gnorizei kanenas apo pou mporo na katebaso emu kai plugin gia nabilo ?
    3

    apo to panel tou nabilo apo ton dekti sou....

  4. #173
    Junior Member
    Join Date
    31-08-2009
    Posts
    19
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπερα.Χρειαζομαι τα φωτα σας γιατι εκανα τα εξης και απο τοτε νεκρα το 500αρακι μου..Αλλαξα σειρα τους δορυφορους και μετα πατησα να κανει ανιχνευση των καναλιων.Εκανε την ανιχνευση κανονικα αλλα μετα μαυριλα.Κανω reset και το μοναδικο που μου κανει ειναι να μου βγαζει το logo nsbilosat μετα μαυριλα και παλι μετα το logo.Και αυτο γινεται συνεχεια.Τι κανω?

  5. #174
    Senior Member adamos_john's Avatar
    Join Date
    09-05-2009
    Location
    ASA
    Posts
    173
    Uploads
    2
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by paokis View Post
    Καλησπερα.Χρειαζομαι τα φωτα σας γιατι εκανα τα εξης και απο τοτε νεκρα το 500αρακι μου..Αλλαξα σειρα τους δορυφορους και μετα πατησα να κανει ανιχνευση των καναλιων.Εκανε την ανιχνευση κανονικα αλλα μετα μαυριλα.Κανω reset και το μοναδικο που μου κανει ειναι να μου βγαζει το logo nsbilosat μετα μαυριλα και παλι μετα το logo.Και αυτο γινεται συνεχεια.Τι κανω?
    Τον συνδέεις με serial cable null modem και τον κάνεις flash με το DreamUP.
    Καλή επιτυχία.

    johnis

  6. #175
    Junior Member
    Join Date
    31-08-2009
    Posts
    19
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Δηλαδη θα χρειαστω pc με σειριακη ετσι?Αν ειναι ετσι την πατησα.

  7. #176
    Member jtsou's Avatar
    Join Date
    05-04-2009
    Location
    Tsi-mpu-di
    Posts
    79
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Έχω περάσει στο 500άκι μου Nabilo Darkstar II και το πάνελ του Nabilo είναι off τελείως τώρα.Πέρασα χειροκίνητα cccam και config αλλά θέλω ελληνική γλώσσα.Ξέρω αγγλικά αλλά η γυναίκα με έχει ''πρίξει'' γιατί δεν μπορεί να δει την υπόθεση της ταινίας στον epg στα ελληνικά.Το θέμα είναι ότι τα είχα περασμένα αλλά για κάποιον λόγο έκανα ''εργοστασιακές ρυθμίσεις'' και τα διέγραψα.Καμιά ιδέα πως θα προσθέσω ελληνική γλώσα;

  8. #177
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by jtsou View Post
    Έχω περάσει στο 500άκι μου Nabilo Darkstar II και το πάνελ του Nabilo είναι off τελείως τώρα.Πέρασα χειροκίνητα cccam και config αλλά θέλω ελληνική γλώσσα.Ξέρω αγγλικά αλλά η γυναίκα με έχει ''πρίξει'' γιατί δεν μπορεί να δει την υπόθεση της ταινίας στον epg στα ελληνικά.Το θέμα είναι ότι τα είχα περασμένα αλλά για κάποιον λόγο έκανα ''εργοστασιακές ρυθμίσεις'' και τα διέγραψα.Καμιά ιδέα πως θα προσθέσω ελληνική γλώσα;
    Από άλλο φόρουμ.....η πληρέστερη ελληνική μετάφραση για δέκτες dreambox με enigma1........του @mcelliot_g
    ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ:
    1. Κατεβάστε το αρχείο tuxbox-enigma.mo που επισυνάπτω (είναι μέσα στο zip αρχείο)
    2. Με ένα πρόγραμμα FTP (π.χ FlashFXP) στείλτε το αρχείο στη θέση
    var (usr) /share/locale/el/LC_MESSAGES/ αντικαθιστώντας το παλιό
    Για το Nabilo Darkstar II του 500s η διαδρομή είναι: var/locale/el/LC_MESSAGES/
    Στο darkstar αν ο φάκελος προϋπάρχει, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να κατεβάσετε πρώτα τα ελληνικά από το Addons Panel!
    Με την τοποθέτηση του αρχείου εμφανίζονται τα ελληνικά στη λίστα με τις γλώσσες!
    Αν δεν υπάρχει ο φάκελος locale κατεβάστε το greek language addon που λογικά θα τον δημιουργήσει και αντικαταστήστε το υπάρχον tuxbox-enigma.mo με αυτό που επισυνάπτω!
    3. Κάντε επανεκκίνηση του δέκτη

    ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ
    1. Διόρθωση όλων των ορθογραφικών λαθών
    2. Καλύτερη συντακτική τοποθέτηση
    3. καλύτερη σαφήνεια
    4. Ακριβέστερη μετάφραση σύμφωνα με το αρχικό αγγλικό μενού
    5. Πλήρης μετάφραση όλων των μηνυμάτων και γραμμών που μπορούσαν να μεταφραστούν (κάποιοι όροι έχουν μείνει στα αγγλικά καθώς είναι γνωστοί με αυτές τις ονομασίες)

    ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!!
    1. Η μετάφραση έγινε για να λειτουργεί τέλεια σε Nabilo και με αυτό έχουν γίνει διεξοδικά test. Στα περισσότερα υπόλοιπα images, αν και δουλεύει άψογα, κάντε πρώτα backup το αρχικό .mo αρχείο σε περίπτωση που έχετε προβλήματα!
    2. Η μετάφραση μπορεί να χρησιμοποιηθεί άψογα σε όλα τα μοντέλα Dreambox με enigma 1 image (500, 500+, 600, 7000, 7020)!
    3. Σε όλα τα υπόλοιπα images εκτός του Nabilo μεταφράζονται όλες οι γραμμές που είναι κοινές στο enigma1! Κάποια ιδιαίτερα μενού δεν μεταφράζονται, αν και επιφυλάσσομαι μελλοντικά να τα μεταφράσω!
    Attached Files Attached Files

  9. #178
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γεια σας.προσπαθω να παιξω ταινιες με το vls και ενω φαινετε οτι τα εχω κανει ολα σωστα (βλεπει τον σκληρο και τους φακελους κανονικα) μολις παταω να παιξω την ταινια μου βγαζει τα παρακατω:

    File reading failed:
    VLC could not open the file "C:\dbmovie
    \kokkinos.lofos.By.Absent.avi+:sout=#tra nscode{vcodec=mp2v,vb=2000,venc=ffmpeg{s trict-rc=1},width=352,height=288,canvas-width=352,canvas-height=288,canvas-aspect=4:3,fps=25,soverlay,acodec=mp2a,a b=128,channels=2,samplerate=44100}:std{a ccess=http,mux=ts{pid-video=68,pid-audio=69},dst=/dream456700826.ts}+:sout-all+:sout-keep".
    Your input can't be opened:
    VLC is unable to open the MRL 'C:\dbmovies\kokkinos.lofos.By.Absent.av i+:sout=#transcode{vcodec=mp2v,vb=2000,v enc=ffmpeg{strict-rc=1},width=352,height=288,canvas-width=352,canvas-height=288,canvas-aspect=4:3,fps=25,soverlay,acodec=mp2a,a b=128,channels=2,samplerate=44100}:std{a ccess=http,mux=ts{pid-video=68,pid-audio=69},dst=/dream456700826.ts}+:sout-all+:sout-keep'. Check the log for details.

    να σημειωσω πως αυτο μου το κανει στον dm800 bl 72 ενω στον dm 7025 παιζει κανονικα.τι φταιει?

  10. #179
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ELPAN View Post
    Γεια σας.προσπαθω να παιξω ταινιες με το vls και ενω φαινετε οτι τα εχω κανει ολα σωστα (βλεπει τον σκληρο και τους φακελους κανονικα) μολις παταω να παιξω την ταινια μου βγαζει τα παρακατω:

    File reading failed:
    VLC could not open the file "C:\dbmovie
    \kokkinos.lofos.By.Absent.avi+:sout=#tra nscode{vcodec=mp2v,vb=2000,venc=ffmpeg{s trict-rc=1},width=352,height=288,canvas-width=352,canvas-height=288,canvas-aspect=4:3,fps=25,soverlay,acodec=mp2a,a b=128,channels=2,samplerate=44100}:std{a ccess=http,mux=ts{pid-video=68,pid-audio=69},dst=/dream456700826.ts}+:sout-all+:sout-keep".
    Your input can't be opened:
    VLC is unable to open the MRL 'C:\dbmovies\kokkinos.lofos.By.Absent.av i+:sout=#transcode{vcodec=mp2v,vb=2000,v enc=ffmpeg{strict-rc=1},width=352,height=288,canvas-width=352,canvas-height=288,canvas-aspect=4:3,fps=25,soverlay,acodec=mp2a,a b=128,channels=2,samplerate=44100}:std{a ccess=http,mux=ts{pid-video=68,pid-audio=69},dst=/dream456700826.ts}+:sout-all+:sout-keep'. Check the log for details.

    να σημειωσω πως αυτο μου το κανει στον dm800 bl 72 ενω στον dm 7025 παιζει κανονικα.τι φταιει?
    Gia bres auto to log pou anaferei kai anebaseto na doyme ti leei ekei..

  11. #180
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    που το βρισκω αυτο το log φιλε μου?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •