Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 19 of 101 FirstFirst ... 914171819202124294469 ... LastLast
Results 181 to 190 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #181
    Junior Member
    Join Date
    28-12-2010
    Posts
    15
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημέρα,

    θέλω να ρωτήσω για τα στατικά (constant) κλειδάκια που βρίσκω από δω και εκεί πως τα κοπιάρω στο file constant.cw. Π.χ. βλέπω σε υφιστάμενο file format της μορφής:
    2600:000000:0003:0025:1FFF::CA 50 B7 D1 31 D6 58 5F CA 50 B7 D1 31 D6 58 5F ;Al xxa xxroc (13E)
    και το κλειδί που ενδιαφέρει είναι: D938BACBF5FA604F913A411BAC28AC9F για άλλο κανάλι π.χ. mitsos channel (13oE). Θα πρέπει να αντικαταστήσω το δεκαεξαδικό μέρος με το κλειδί που πρέπει να ενεργοποιήσω (υποθέτοντας ότι δεν με ενδιαφέρει το αρχικό κανάλι 'Al xxa xxroc (13E)΄? Έτσι θα έχω τελικά: 2600:000000:0003:0025:1FFF::D9 38 BA CB F5 FA 60 4F 91 3A 41 1B AC 28 AC 9F. Το 2600:000000:0003:0025:1FFF:: τι ακριβώς είναι? Θέση μνήμης? Ήθελα ένα μπούσουλα, έτσι και αλλιώς τα κλειδιά μου ενδιαφέρουν είναι μέχρι 4 οπότε μπορώ να αξιοποήσω σε υπάρχον constant.cw μερικές υφιτάμενες θέσεις!

    Εκτός από το constant.cw χρειάζομαι κανένα σετάρισμα στο /var/etc/cccam.cfg για να παίξει?

    Ευχαριστώ για τυχόν απαντήσεις!

  2. Advertise Here
  3. #182
    Senior Member
    Join Date
    18-04-2009
    Posts
    143
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Ρε παιδια σε DB 800 0510 version με GP απανω θέλω να δουλεψει το Linksys WUSB54GC ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ αλλα δεν μπορω στο blue panel να παω Kernel Modules να ενεργοποιησω το 2 chipset για wlan.
    Που ειναι αυτα ;
    Το USB to exv dei υποστηριζεται κ το εμφανιζει στο Ηardware.
    Καμια βοηθεια;;
    Φταει το GP;;;

  4. #183
    Member
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    80
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    [QUOTE=jtsou;753942]Έχω περάσει στο 500άκι μου Nabilo Darkstar II και το πάνελ του Nabilo είναι off τελείως τώρα.Πέρασα χειροκίνητα cccam και config αλλά θέλω ελληνική γλώσσα.

    elliniki metafrasi gia nabilo E1.rar

  5. #184
    Senior Member
    Join Date
    02-04-2005
    Posts
    339
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    [QUOTE=JMANOLIS;754723]
    Quote Originally Posted by jtsou View Post
    Έχω περάσει στο 500άκι μου Nabilo Darkstar II και το πάνελ του Nabilo είναι off τελείως τώρα.Πέρασα χειροκίνητα cccam και config αλλά θέλω ελληνική γλώσσα.

    elliniki metafrasi gia nabilo E1.rar
    mporeis na peraseis PLI exei akoma energo server

  6. #185
    Member jtsou's Avatar
    Join Date
    05-04-2009
    Location
    Tsi-mpu-di
    Posts
    79
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Ευχαριστώ παιδιά,πέρασα τα ελληνικά χειροκίνητα

  7. #186
    Junior Member
    Join Date
    03-12-2009
    Posts
    12
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Γεια σας παιδιά, θα σας παρακαλούσα για λίγη βοήθεια. Θα ήθελα να μου στείλει κάποιος τις ρυθμίσεις για το CCcam.confing file ώστε να λειτουργήσει με επιτυχία SERIAL CARD READER που έχω συνδεμένο με κάρτα irtendo. έχω τον 7020 με Nabilo Darkstar 2 image with CCccam2.2.1 cam. Μέχρι πριν από λίγες ημέρες, είχα το CCccam 2.1.1 cam, με τις ρυθμίσεις που είχα στο CCcam.confing file το CARD READER λειτουργούσε κανονικά. Με την αναβάθμιση του δέκτη μου, σε CCccam2.2.1 cam (διατήρησα τις ίδιες ρυθμίσεις στο CCcam.confing file), ενώ μου βλέπει το CARD READER, δεν ανοίγει η κάρτα.

  8. #187
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by agatos45 View Post
    Γεια σας παιδιά, θα σας παρακαλούσα για λίγη βοήθεια. Θα ήθελα να μου στείλει κάποιος τις ρυθμίσεις για το CCcam.confing file ώστε να λειτουργήσει με επιτυχία SERIAL CARD READER που έχω συνδεμένο με κάρτα irtendo. έχω τον 7020 με Nabilo Darkstar 2 image with CCccam2.2.1 cam. Μέχρι πριν από λίγες ημέρες, είχα το CCccam 2.1.1 cam, με τις ρυθμίσεις που είχα στο CCcam.confing file το CARD READER λειτουργούσε κανονικά. Με την αναβάθμιση του δέκτη μου, σε CCccam2.2.1 cam (διατήρησα τις ίδιες ρυθμίσεις στο CCcam.confing file), ενώ μου βλέπει το CARD READER, δεν ανοίγει η κάρτα.
    Οι ρυθμίσεις είναι ίδιες και δεν αλλάζουν.....αφού πρόκειται για το ίδιο reader και δέκτη
    Μάλλων η version του Cccam δε παίζει τη κάρτα.....ξανά γύρισε πάλι πίσω

  9. #188
    Senior Member
    Join Date
    06-12-2005
    Posts
    108
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Εχω εναν dm500 κλωνο ο οποιος ενω δουλευει το δικτυο και η σειριακη δεν βγαζει εικονα και ηχο ουτε απο το scart ουτε απο τα rca,μπορω να του κανω κατι η δεν αξιζει ο κοπος?Εχω δοκιμασει να του περασω αλλα image και το erase αλλα ενω δειχνει οτι τα παιρνει εικονα δεν εχω.

  10. #189
    Member
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    80
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    perna tou nabilo image....

  11. #190
    Senior Member
    Join Date
    06-12-2005
    Posts
    108
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by JMANOLIS View Post
    perna tou nabilo image....
    Το εκανα αλλα παλι τιποτα, δεν νομιζω ομως να ειναι θεμα image αλλα hardware.
    Eυχαριστω παντως

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •