Το σημα ερχεται κανονικα (DVB-S2 / 8PSK σε DM800) οπως αναφερθηκε και εμφανιστηκαν και τα νεα hd. Αποκωδικοποιει σε πρωτη φαση ecm time:0,260αλλα θελει και κατι ακομα ο δεκτης.
ti na diavasw re paidia.dld pos ginete merika hd na exw sima kai an anigoun kai se alla na min exw px sky kai kserw sigoura oti anigoun se mena.to na diavasw kati katatopisteme perisotero.ti pragmata alaksane?
ti den katalaveneis vre file?ta sky paizoyn mia xara kai se mena.me ti akrivws provlima exeis?ta hd ths kyrias allaksane syxnothta kai theloyn epipleon keys gia fws ta hd toy voylgaroy allaksan kwdoikopoihsh.o ollandos allkse syxnothta.poia hd kanalia se sena stamathsane ksafnhka.ekseighse ligo analythka.
pos ta vriskoume re paidia auta ta kleidakia gia ta hd tis kirias?????voithiste ligo...
malon file den exeis katalabi ti enow.den me endiaferi an anigoun i oxi apla to ksanalew den exw sima se merika HD kanalia.px sta elbetiko paketaki pou exei merika hd exw sima sto sky se merika exw sima auto enow.SNR giok se merika.ama skanaro to doriforo den mou katevazi kanena hd meta.mono apo etima setting exw merika.