Το Gemini δε ξανά βγάζει image.......το τελευταίο είναι το 5.1
Βγαίνει σα pluggin (gp3) και μπορεί να περαστεί σε πάνω σε κάποια images
Προτιμούνται τα ICVS και Experimental images......αλλά θα βρείς το server τους κλειστό για ''καλούδια''
Εκτός και κατεβάσεις κάποιο ''έτοιμο'' από εδώ








