file tipota. adiko o kopos.
den einai apo tin SIM apla den bootarei
file prota 8a treksis to dm 800 repair exe ke meta to deam up peripou mia ora 8a kani na to fortosi ektos ke exis diastavromeno kalodio
ksexasa na grapso prepi na to sindesis me rs 232 kalodio alios den ginete
Exei arxisei na moy paizei to systima me ayti ti blakia.
Paidia mporei kapoios na moy pei poy akribos einai to dream repair giai den to brisko?
kalispera thelo mia voithia.evala to icvs image apo 4-2 ston 800hd prospatho nakano engatastasi
to gemini3 wizard dixni oti to kanei engatastasi kanei restart alla den to exei engatastisei .to exo kanei
5fores.kano kati lathos? help
δηλ εαν πατησεις το μενου δεν σου βγαζει 1η επιλογη blue panel? η" το μπλε κατευθειαν και μπαινεις στο μενου του gemini?
giasas! exo ena dreambox 800 HD kai den mou diabazi tin dragoncard, poitai mou parakalo ti mporo na kano gia afto to prowblima.efxaristo