εχω βαλει την 4.70 αλλα με dcc 2.95 παω στο var/etc και μετα δε πρεπει να μου βγαλει cc cam config?
eyxaristv
mporei na min yparxei katholou an den exeis balei kai to standard config...
me to notepad ++ , kai oxi to aplo notepad , dimiourgise ena arxeio me tin onomasia CCcam.cfg , me aparaitites rythmiseis , bale to sto fakelo /var/etc/ kia dose tou dikaiomata-atributes 755 . an to kaneis opos akibos sto perigrafo logika tha sou paiksei amesos .
eyxaristv poly paida\ia,tha to dokimaso!
ola sosta einai file mou
oxi den ine sosta afto sto vgazi mono an ine la8os ip i exis provlima me to kalodio tou internet i mipos evales koma andi gia telia psakse me to dcc na vris tin ip tou dm
molis to ksanadokimasa me la8os ip ke evgale akrivos afta pou vgazi se sena