παιδια καλησπερα.
θελω την βοηθεια σας.προσπαθω να περασω για dm 500s κλωνο image για cc cam 2.2.1 και να βαλω μεσα το cc cam config μεσω dcc 2.95 ,που ομως δεν μπορω να καταληξω σε συτο το file εστω και να μπαινω με var/etc και....
υπαρχει καποιο image που να το κανει απο τα παραπανω?
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
nomizo oti kati den paei kala me to dcc kai to pc sou . gia kapio logo den leitourgei sosta
dokimase me ena allo ftp client , px filezilla .
Be carefull there is a fake 2.2.3 version out there this contaians a virus do not use this version !!!
only trust sites that you know will verify theire uploads
PROSOXI MYNHMA POU PEIRA APO ALLO FORUM
[FONT=Optima, Lucida, 'MgOpen Cosmetica', 'Lucida Sans Unicode', sans-serif][/FONT]
H Dream Multimedia στη φετινή έκθεση Anga 2011 (Κολωνία, 3 έως 5 Μαΐου) θα παρουσιάσει για πρώτη φορά τον λινουξάτο DM 7020 HD, έναν δέκτη που αναμένεται από την δορυφορική κοινότητα. Ο DM7020 HD θα είναι εξοπλισμένος με έγχρωμη οθόνη ενδείξεων, τεχνολογίας OLED, με δύο plug-and-play tuner, με τα οποία θα μπορεί να λαμβάνει κανάλια μέσω δορυφόρου, μέσω επίγειας ψηφιακής ή μέσω καλωδιακής τηλεόρασης. Ο DM7020 HD θα παραδίδεται στον αγοραστή με προεγκατεστημένο ένα tuner DVB-S2, ενώ η δεύτερη θέση θα μπορεί να καλυφθεί μελλοντικά με αγορά πρόσθετου tuner. Στον δέκτη θα μπορεί να προσαρμοστεί σκληρός δίσκος 3,5 για τις λειτουργίες PVR, θα έχει δύο θύρες USB 2.0, HDMI, και Ethernet ταχύτητας 10/100Mb. Η ακριβής ημερομηνία διάθεσης του δέκτη στην αγορά και η προτεινόμενη τιμή του θα ανακοινωθεί αργότερα, αφού η Dream Multimedia δεν έχει κάνει ακόμα γνωστές αυτές τις λεπτομέρειες.
geiasas.. exo vrei ena server to opoio einai se arxeio cccamd.xbin. tha hthela na rwthsw mhpws kapoios gnwrizei kanea programma gia na to metatrepsei se kanonika grammata dld. na mporesw na to perasw sto cccam.cfg tou dreambox.thenx!!!
τα καταφερα cris,κατεβασα το dreamboxedit εκανα μετατροπη απο data--->tv και τα βρηκα.
ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.
Ξερει κανεις αν υπαρχει autocamd για το newnigma2?
να πω και εγω κατι αν και δε γνωριζω πολα αλλα για το θεμα ομως αυτο λογο οτι παιδευτικα για μερες με διαφορα dreamup τελικα βρηκα την ακρη. το προβλημα ληθικε με αλαγη στο καλοδιο συνδεσης εδωσα 12 ευρ. και πηρα αλο και με τη μια εγινε δουλεια δες αυτο που σου λεω