Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 44 of 101 FirstFirst ... 193439424344454649546994 ... LastLast
Results 431 to 440 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #431
    Contributing Member DOG1's Avatar
    Join Date
    02-03-2010
    Location
    larisa
    Posts
    417
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    φιλε μου τα σχολια δεν ειναι για σενα, και ουτε εχουμε την ορεξη να ερχομαστε σε αντιπαραθεσεις. αλλα αν αν καποιος δεν γνωριζει κατι. καλο ειναι να μην απαντα και οχι να δινει λαθος πληροφοριες. εσυ την απαντηση σου την πηρες στο ερωτημα σου.
    1)ναι μπορεις να μοιραζεις την καρτουλα σου και ο δεκτης-σερβερ να μην εχει κεραια αρκει να δωσεις δικαιωματα au σε καποιον απο τους αλλους δεκτες που θα ειναι client.
    2)και βεβαια ο δεκτης-σερβερ πρεπει να ειναι συνεχεια ανοικτος. και στην δικια σου περιπτωση θα πρεπει να ειναι και συνεχεια ανοικτος ο δεκτης-client που θα εχεις δωσει δικαιωματα για να κανει au την καρτουλα. αν αυτος για καποιο λογο φυγει απο το πακετο της καρτουλας (κυριας) για να δει κατι αλλο, η τον κλισης. μετα απο 3 ωρες περιπου θα σταματησει η καρτουλα να παιζει γιατι δεν θα εχει παρει au.
    To kserw fhillip pws den htan gia mena.telos pantwn.se eyxaristw gia thn apanthsh tha soy evaza asteraki alla moy leei kati na dwsw kapoy alou repiutesion prwta kai meta.an theleis svhse to post na mhn gemizei to thema kai diavazoyme xazomares.eyxaristw kai pali

  2. Advertise Here
  3. #432
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    φιλε μου. με τον καθε ποιητη εδω μεσα θα μαθουμε πολλα νεα κολπα. να ηταν τουλαχιστον σωστα, παει στο διαολο.
    παντως το (δικο τους ατομο) δεν εισθε εσεις. οσο για το ποιητης σου το ανταποδιδω.
    και για τα κολπα εαν θελεις μπορεις ναρθεις στο μαγαζι να σου τα μαθω( οχι με κουστουμι και γραβατα)

  4. #433
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by cris View Post
    παντως το (δικο τους ατομο) δεν εισθε εσεις. οσο για το ποιητης σου το ανταποδιδω.
    και για τα κολπα εαν θελεις μπορεις ναρθεις στο μαγαζι να σου τα μαθω( οχι με κουστουμι και γραβατα)
    μα βρε φιλε μου. οταν μας γραφεις οτι ο σερβερας που δουλευη pc δινει μια γραμμη σε εναν πελατη του, δικο του ατομο. τι να πω;;
    ολοι οι σερβεραδες κανουν οι ιδιοι au τις καρτουλες τους με εναν δεκτη εσωτερικο που εχουν.
    τωρα για το αν ξερεις πολλα η οχι επανω στα δορυφορικα δεν θα το συζητησουμε εδω μεσα. παντα ειμαι προθυμος να μαθαινω νεα κολπα. δεν νομιζω να εχω δωση την εντυπωση εδω μεσα οτι ειμαι ο φωτεινος παντογνωστης. και οσο για το μαγαζι πουλες. αυτο αστο. ξερεις ποσοι εχουν μαγαζια με δορυφορικα και δεν ξερουν να κανουν μια αναβαθμιση σε εναν δεκτη η να στησουν ενα κινητο πιατακι;;;;
    φιλικα

  5. #434
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    γεια σας.ποιος ξερει παιδια σε ποιο φακελο ειναι τα skin στον dm 800 για να διαγραψω ενα που κατεβασα και με μπλοκαρισε?

  6. #435
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    usr/share/enigma2

  7. #436
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by cris View Post
    usr/share/enigma2
    σε ευχαριστω φιλε μου

  8. #437
    Senior Member jon-pac's Avatar
    Join Date
    09-02-2010
    Posts
    117
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    exo enan 800ari maimou xerei kaneis apo pou na paro anemistiraki arxise na kanei 8orivo kai den einai dyo mines to atimo.

  9. #438
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by jon-pac View Post
    exo enan 800ari maimou xerei kaneis apo pou na paro anemistiraki arxise na kanei 8orivo kai den einai dyo mines to atimo.
    Άνοιξε το dream....βγάλε το ανεμιστηράκι και από κάτω ακριβώς στο κέντρο έχει ένα αυτοκόλητο πλαστικό.
    Ξεκολησέ το και βάλε μέσα στη τρύπα μια σταγόνα βαζελίνη.....και κολησέ το πάλι.
    Αν δε κολάει.....βάλε ένα κομμάτι μονωτική ταινία......και θα έχεις ένα υπερήσυχο ανεμιστηράκι

  10. #439
    Senior Member jon-pac's Avatar
    Join Date
    09-02-2010
    Posts
    117
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    eyxaristo douros tha to dokimaso

  11. #440
    Member
    Join Date
    31-08-2010
    Location
    Moulin Rouge
    Posts
    85
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδιά επειδή το ανεμιστηράκι μου έκλασε τελείως και δεν δουλεύει πείτε που μπορούμε να βρούμε γιατί αυτή την στιγμή το έχω χωρίς ανεμιστηρακι...

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •