Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 49 of 101 FirstFirst ... 243944474849505154597499 ... LastLast
Results 481 to 490 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #481
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by komitis View Post
    επανερχομαι στο θεμα jtag για dreambox 500 clone.εχω κανει οτι λενε με το καλωδιο και παραλληλη θυρα .εβαλα το προγραμμα και βρηκε τι tuner εχει ο δεκτης εβαλα και το αντιστοιχο προγραμμα σε dos αλλα αφου λειτουργησε και φανηκε να εσβησε την φλασ και τελειωσε σωστα το προγραμμα προσπαθωντας να βαλω καινουριο image me dreamup παλι τιποτε.να σας πω οτι 2δεκτες το παθανε αυτο to mplokarisma μετα απο εγκατασταση pli me flashwizard kai ethernet.εαν εχει αντιμετωπισει καποιοσ το προβλημα και βρηκε τελικα λυση ας γραψει
    to exo pathei ego ayto prin kanena 2mino mia pliroforia pou tha sou doso ego einai oti to kalodio pou sindes to dream me tin paralili thira den prepei na ksepernaei ta 12 cm (oxi megalitero apo 12 ekatosta diladi)kai to deytero einai na perasis ena image opos to gemini to 4.70 to g.s.f team i kapoio image sifteam me to dream up kai kataprotimisi tin ekdosi 1_3_3_2 ti n opoia anevazo edo kai einai stin diathgesi sou.kali epitixia.
    Attached Files Attached Files

  2. Advertise Here
  3. #482
    Banned
    Join Date
    27-03-2006
    Posts
    16
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Χαιρετώ όλοι την παρέα. Έχω ένα dreambox500 κλώνο , πέρασα image gemini για κλώνο όλα οκ άλλα το πρόβλημα είναι όταν συνδέω τον δέκτη στην TV με Scart δεν εχω εικόνα καθόλου, δοκίμασα και καινούργιο άλλα τίποτε, το λαμπάκι ανάβει κανονικά πράσινο. Υπάρχει καμιά λύση;

  4. #483
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    loipon gia ton dreambox 500s kai το προβλημα μου.ενω η διαδικασια του jtag παει καλα και βγαζει στο τελος οτι ολα πηγαν σωστααλλα το dreaup δεν βλεπει τον δεκτη. μενει κολημενο δηλαδη οτι ειναι ο drembox 500 και τιποτε αλλο.δοκιμασα πολλες εκδοσεις του dreamup αλλα τιποτε.και αυτο συμβαινει σε δυο δεκτες που αγορασα μεταχειρισμενουν με φορτωμενο gemini. τι αλλο μπορει να φταιει στον δεκτη?γιατι εαν ηταν προβλημα η flash με το jtag δεν θα την εβλεπε ,alla αντιθετα απο αυτο την ειδε κανονικα οπως λεει και ο οδηγος του jtag αλλα δυστηχως η ενχειρηση πετυχε ο ασθενης απεθανε

  5. #484
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by komitis View Post
    loipon gia ton dreambox 500s kai το προβλημα μου.ενω η διαδικασια του jtag παει καλα και βγαζει στο τελος οτι ολα πηγαν σωστααλλα το dreaup δεν βλεπει τον δεκτη. μενει κολημενο δηλαδη οτι ειναι ο drembox 500 και τιποτε αλλο.δοκιμασα πολλες εκδοσεις του dreamup αλλα τιποτε.και αυτο συμβαινει σε δυο δεκτες που αγορασα μεταχειρισμενουν με φορτωμενο gemini. τι αλλο μπορει να φταιει στον δεκτη?γιατι εαν ηταν προβλημα η flash με το jtag δεν θα την εβλεπε ,alla αντιθετα απο αυτο την ειδε κανονικα οπως λεει και ο οδηγος του jtag αλλα δυστηχως η ενχειρηση πετυχε ο ασθενης απεθανε
    mipos tou pernas lathos driver nomizo oi clonoi exoun alps tuner me to jtag exeis dyo epiloges gia philips kai gia alps an den kano lathos.
    kai episis to kalodio gia to image prepei na einai r232 null kai oxi r232 kanoniko opos ayto pou xrisimopoioume gia egrafi karton ayto gia tis kartes den kanei theli na einai null.se ena apo ta 2 ayta pragmata kaneis lathos kita to ligo kalitera kai ola tha pane kala ego mexri na vro ton tropo mou efage 2 meres ala telika to katafera.

  6. #485
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by xaris36 View Post
    Χαιρετώ όλοι την παρέα. Έχω ένα dreambox500 κλώνο , πέρασα image gemini για κλώνο όλα οκ άλλα το πρόβλημα είναι όταν συνδέω τον δέκτη στην TV με Scart δεν εχω εικόνα καθόλου, δοκίμασα και καινούργιο άλλα τίποτε, το λαμπάκι ανάβει κανονικά πράσινο. Υπάρχει καμιά λύση;
    δηλ εαν τον δωσεις εικονα/ηχο απο κιτρινο/ασπρο/κοκκινο ειναι ενταξει?

  7. #486
    Banned
    Join Date
    27-03-2006
    Posts
    16
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by cris View Post
    δηλ εαν τον δωσεις εικονα/ηχο απο κιτρινο/ασπρο/κοκκινο ειναι ενταξει?
    δυστυχώς αυτό είναι το πρόβλημα, το λαμπάκι του δέκτη είναι πράσινο αλλά δεν δίνη εικόνα η δεν μποουταρι

  8. #487
    Senior Member ELPAN's Avatar
    Join Date
    24-07-2008
    Location
    KENTRIKH ELLADA
    Posts
    323
    Uploads
    4
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by xaris36 View Post
    δυστυχώς αυτό είναι το πρόβλημα, το λαμπάκι του δέκτη είναι πράσινο αλλά δεν δίνη εικόνα η δεν μποουταρι
    Επειδη ειχα το ιδιο προβλημα μαλλον εχει παθει ζημια το tuner και η ζημια εγινε απο το τροφοδοτικο.Μου εκανε το ιδιο πραγμα αλλαξα τροφοδοτικο πηρα πιο μεγαλο σε 4A και τωρα την πρωτη φορα που τον βαζω στο ρευμα δεν μπουταρει το βγαζω και το βαζω μετα απο 20 sec και ανοιγει κανονικα.για δοκιμασε και αυτο?

  9. #488
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by xaris36 View Post
    δυστυχώς αυτό είναι το πρόβλημα, το λαμπάκι του δέκτη είναι πράσινο αλλά δεν δίνη εικόνα η δεν μποουταρι
    δοκιμασε το με το dreamup αν το διαβαζει το μηχανημα...... δοκιμασε ενα πιο μεγαλο τροφοδοτικοπου σου ειπε και ο ELPAN μηπος και δεν του φτανει το ρευμα ''αν εχεις 2-3 lnb''..
    πριν κανενα μηνα πεταξα ενα που ειχε αυτα τα συμπτωματα......... καμενη flash

  10. #489
    Senior Member
    Join Date
    26-11-2008
    Posts
    232
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Σε 500αράκι βάλατε 4Α τροφοδοτικό?? Με το παραμικρό θα καεί.. 3Α το πολύ αν είναι από τους τελευταίως κλώνους..

    Το λέω γιατί ένα 500αράκι παλιό έτρωγε κολλήματα... Δούλευε στο 1,5Α ή 2Α.. Το βάζω στα 3Α και δουλεύει λίγο καιρό.. Μετά πάλι τα ίδια.. Το βάζω στα 4Α και δούλευε λίγο καιρό.. Τελικά σταμάτησε να δουλεύει, ενώ προσωρινά φαινόταν ότι διορθώθηκε...

  11. #490
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Post Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by kostastnt View Post
    Σε 500αράκι βάλατε 4Α τροφοδοτικό?? Με το παραμικρό θα καεί.. 3Α το πολύ αν είναι από τους τελευταίως κλώνους..

    Το λέω γιατί ένα 500αράκι παλιό έτρωγε κολλήματα... Δούλευε στο 1,5Α ή 2Α.. Το βάζω στα 3Α και δουλεύει λίγο καιρό.. Μετά πάλι τα ίδια.. Το βάζω στα 4Α και δούλευε λίγο καιρό.. Τελικά σταμάτησε να δουλεύει, ενώ προσωρινά φαινόταν ότι διορθώθηκε...
    Φιλε Κωστα μην ξεχασουμε αυτα που ξερουμε ναι ???

    Βαζοντας μεγαλυτερο σε Α τροφοδοτικο δεν καιμε τιποτα ναι ???

    Αλλες ειναι οι αιτιες που τα τσουρουφλιζετε τα μαιμουδακια καθως και τα ιδια απο μονα τους

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •