
Originally Posted by
giorgosat1
Καλησπέρα, θέλω να ρωτήσω ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να εγκαταστήσω τα κανάλια του HB & Astra στον DM500s. 1. όταν συντονίζω από το tuner του δέκτη δεν συντονίζει όλα τα κανάλια (τελικά είναι μάπα το τούνερ του?), 2. μέσω DBedit και χρήση του site της Humax για κατέβασμα του αρχείου καναλιών εκεί, όπου υπάρχει έτοιμη επιλογή για ΗΒ και Astra εκεί αλλά αναφέρει πως ο Astra αντιστοιχεί στο LNB1 και ο ΗΒ στο LNB2, αντίθετα με το πως είναι εγκατεστημένα τα LNBs στην κεραία μου. Είναι λάθος αυτό? Επίσης περιέχει πολλή σαβούρα δηλ. κανάλια που έχουν καταργηθεί ή δεν υπάρχεουν καθόλου, ένδειξη μη ενημέρωσης. Τέλος ο τρόπος 3. που κατεβάζω από τα addons του Gemini 4.7 GRK το satellites.xml το οποίο αναφέρει συχνότητες και όχι κανάλια. Τελικά δεν γνωρίζω πως δουλεύει αυτό και αν ενημερώνει τα κανάλια καθότι η σαβούρα παραμένει. Και δεν έχω καταφέρει ακόμα να συντονίσω τα κανάλια όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί σήμερα! Τα φόντα σας λοιπόν! Ευχαριστώ!! Γιώργος