(εχεις δηλαδη ενα 2πλο lnb χωρις τπτ αλλο ενδιαμεσα!!?
δοκιμασες να βαλεις ενα αλλο μηχανημα εκτος dream στο σπιτι σου να δεις αν δουλευει? το ταψι στον φιλο σου μηπος το εβαλες και εκεινο εσυ???
στην συνθεση δορυφορου το εχεις ''μονο ενας δορυφορος'' ? )
απο ενα πιατο περνουμε 2 διαμερισματα...δουλευει μια χαρα το πιατο..πριν ειχα τον 800hd και εβλεπα μια χαρα..τωρα του βαζω τα 500s αλλα τιποτα..μολισ παω για ανιχνευση κολαει ο δεκτης..το προβλημα μου ειναι αυτο οτι οι δεκτες κολανε...







