paidia exei xanatixei se kanenan to smargo den to exo dyo mines kai mallon ta epexe den to blepei katholou oute ston 800 oyte sto pisi me linux alla to lampaki anabei kanonika kai an balo karta mesa anabosbini to exei pa8ei kanis allos einai gia petame .
se ti mode to exeis ? dokimase na to deis me to config program gia windows , apla se win7 i vista trekse to se admin mode .
kai nai einai poly eukolo na ta tinaksei ...
ta epaixe diladi oyte sta win7 to blepei pame gia allo
ego na sas rotiso kati allo ...
ti sas kanei na pisteuete oti o servitoros den exei energo to anti-cascading ?
kante reshare kai deite mesa se posi ora tha fate porta ...
ποιο image προτεινετε για dm 500hd ?γιατι το pli 1 που εχω κολλαει στα HD novacinema και novasports??