Μια χαρα ειναι ο τιτλος του θεματος τωρα.
Το Nabilo ειναι σταθεροτατο καιρο τωρα,απλα θα πρεπει να προσθεσεις τους οδηγους για το dvb-t manual,αλλα δεν ειναι τιποτα σπουδαιο το εχω κανει και δουλευει μια χαρα με ενα Technisat Airstar telestick οποτε υποθετω συνεργαζεται και με αλλα.











