problima me ton 7020si
anabei.....alla menei ekei.....
den bootari oyte kanei conect me dreamup gia na ksanasetaristei
erotisi
einai gia ta skoypidia?
eyxaristo gia gnomes apopseis peiramata poy tyxon kanate
αυτα τα προβληματα εχουμε με τους si σε πρωτη φαση δοκιμασε καποιο αλλο τροφοδοτικο.
eyxaristo paidia gia tis apantiseis
@roylitsa einai gnisios
@cris ayto pisteyo kai go
@tzimako dokimasa me to klasiko palio dreamup 1 3 3 4
meta treis meres...ksekoyrasei kai me dreamup 1.3.3.7
ksekolise gemise tin mpara alla emeine ekei
meta apo 10 lepta o dream xoris na toy fortoso kanena new image bootarise kanonika
to symperasma?
to trofodotiko?
kane flash erace protou tou valis
image...enoeite apo rs
metra tis taseis 3,3v kai 5v ...apo to trofodotiko,,,kai eidika h 3,3v eine krisimi logo
oti trofodoti ram kai cpu..esto kai apoklisi 0.3v eine arketh na kanei argo eos ka8olou
boot...an exis akomi provlima steile pm ...o dektis episkevazete
yg.o gnisios dekths si exei se ksexoristh plaketa to trofodotiko... eine tis panasonic ,,kokkini plaketa..kai to mabo prasini plaketa..
vgale an exeis pano HDD .
steilton ston niko tote...sto disko exis vali image?? mipos se usb? ... to image eine sthn flash?
ti boot loader vlepis?