Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 65 of 101 FirstFirst ... 154055606364656667707590 ... LastLast
Results 641 to 650 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #641
    Member
    Join Date
    03-02-2010
    Posts
    43
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλησπέρα στην κοινότητα

    Φίλε komitis φόρτωσα το new dream elite v1.0 OE(1.6) ,το newnigma 2 v3.2.1 και το τελευταίο sif extreme edition με αυτήν την διαδικασία και δεν παρουσιάστηκε κανένα πρόβλημα.
    Φίλε Roulitsas σχετικά με την απάντηση σου στο ποστ Νο 556 στην ερώτηση μου για το ποια image μπορούν να δουλέψουν με DVB-T σε USB STICK έχω να πω τα εξής:
    Το Newnigma2 v3.2.1 δεν μπόρεσε να βρει κανένα tuner ούτε το δορυφορικό ούτε το επίγειο.Το γιατί δεν το γνωρίζω.
    Το τελευταίο sif extreme edition βρήκε τα πάντα χωρίς εξηγήσεις,ρυθμίσεις και ερωτήσεις.Δηλαδή αφού τελειωσε το scan του δορυφόρου έκανε scan και τα επίγεια και βρήκε όλα τα κανάλια(DIGEA+ΕΡΤ).
    Το EPG δεν το έχω ψάξει ακόμα αλλά μπορώ να στο πω και εγώ επαναλήψεις,επαναλήψεις και άλλες επαναλήψεις.
    Για το τελευταίο sif extreme edition θα ψάξω τι emulators υπάρχουν.
    Να παρατηρήσω ότι μιλάμε πάντα για DM800 κλώνο.

  2. Advertise Here
  3. #642
    Contributing Member
    Join Date
    27-02-2005
    Posts
    360
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    να επιβεβαιωσω τον φιλο για το sif image οτι δεν χρειαζεται να κανεις τιποτε, με το που κουμπωνεις το stick usb-t το βλεπει εγω δοκιμασα σε dbox 800/500hd γνησιους (2 στικακια) και τα ειδαν afatech af9015

  4. #643
    Senior Member
    Join Date
    27-02-2010
    Location
    Hellas
    Posts
    351
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    telika meta ena 48oro kai afoy alaksa toys 2 piknotes
    47mf/400v o dektis dixnei na leitoyrgei kanonika (7020si)
    eyxaristo oloys toys filoys gia ta info

  5. #644
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    απο οτι ειδα τελικα στον dreambox 800 που εχει προβλημα με το μπουταρισμα δεν φταιει το ιμαγε αλλα το tuner του.καπου δεν ακουμπαει σωστα και ξανακανει επανεκινηση ο δεκτης.μολισ επιασα το tuner και το κρατησα κολλημενο στην βαση που κουμπωνει ανοιξε κανονικα.τωρα μαλλον η το tuner εχει προβλημα η τα ποδαρακια του.θα δοκιμασα καθαρισμα

  6. #645
    VIP Member renaultgr's Avatar
    Join Date
    15-04-2009
    Location
    ΓΗ
    Posts
    916
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by komitis View Post
    απο οτι ειδα τελικα στον dreambox 800 που εχει προβλημα με το μπουταρισμα δεν φταιει το ιμαγε αλλα το tuner του.καπου δεν ακουμπαει σωστα και ξανακανει επανεκινηση ο δεκτης.μολισ επιασα το tuner και το κρατησα κολλημενο στην βαση που κουμπωνει ανοιξε κανονικα.τωρα μαλλον η το tuner εχει προβλημα η τα ποδαρακια του.θα δοκιμασα καθαρισμα
    μηπος σου γραφει μπροστα error και κανει επανεκινηση??? κρατα την sim πατιμενη με το δαχτιλο και βαλτο στην μπριζα!!

  7. #646
    Junior Member
    Join Date
    26-10-2010
    Posts
    11
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδιά καλησπέρα.Επειδή είμαι νέος με την ενασχόληση και έχω καιρό να γράψω σας παρακαλώ μία βοήθεια/απάντηση στο παρακάτω.
    Στο emu MgCamd πρέπει μαζί με το newcamd.list να παιρνάμε και ignore.list , priority.list και αν χρειάζεται κάτι άλλο και ποιο ? ή δεν είναι απαραίτητο.
    Διάβασα τα προηγούμενα post αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω.Αν μπορείται να με παραμπ'εψετε κάπου σχετικά ή να με κατατοπίσετε απο εδώ.Ευχαριστώ.

  8. #647
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    εβαλα ενα τιουνερ απο δρεαμ 800 επιγειο και ανοιξε αμεσως το ιμαντσ.και χωρις τιουνερ παλι ανοιξε.οταν βαζω το δορυφορικο τιουνερ το δικο του αν ειναι πολυ ωρα κλειστο ανοιγει.εαν οχι τοτε μολις φτασει σε ενα σημειο σβυνει και κανει επανεκινηση.να πω οτι αμα περασει το μπουταρισμα τοτε δεν εχει προβλημα κανενα ο δεκτης οση ωρα και να μεινει ανοιχτος.και το τιουνερ λειτουργει μετα αψογα.δεν ξερω τι να κανω

  9. #648
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by komitis View Post
    εβαλα ενα τιουνερ απο δρεαμ 800 επιγειο και ανοιξε αμεσως το ιμαντσ.και χωρις τιουνερ παλι ανοιξε.οταν βαζω το δορυφορικο τιουνερ το δικο του αν ειναι πολυ ωρα κλειστο ανοιγει.εαν οχι τοτε μολις φτασει σε ενα σημειο σβυνει και κανει επανεκινηση.να πω οτι αμα περασει το μπουταρισμα τοτε δεν εχει προβλημα κανενα ο δεκτης οση ωρα και να μεινει ανοιχτος.και το τιουνερ λειτουργει μετα αψογα.δεν ξερω τι να κανω
    Αυτή την συμπεριφορά την είχε ένα γνήσιο 800αρι που έχω, όταν το πρωτοπήρα. Πρόβλημα; Η ζέστη και το tuner. Λύση; Ανεμιστήρας στο πάνω μέρος, τροφοδοτούμενος απο το USB port. Τα μαϊμούδια δεν έχουν αυτό το πρόβλημα καθώς έχουν ανεμιστηράκι με ψύκτρα (εκτός από τα 1ης γενιάς), κάτω απο το tuner τους. Ακόμα όμως και τα 1ης γενιάς μαϊμούδια, δεν συμπεριφέρονταν σαν τα αυθεντικά και ΔΕΝ έκλειναν. Ίσως το tuner τους να είχε μεγαλύτερες ανοχές από ότι στο αυθεντικό.

    Πάντως για να λες οτι μετά απο ώρα εκτός ρεύματος παίζει, ο παράγοντας που μεταβάλεται είναι η θερμοκρασία, άρα...προς τα εκεί πρέπει να κοιτάξεις.

  10. #649
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ti rev einai to tuner sou?

  11. #650
    Member
    Join Date
    18-11-2008
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    einai bsbe2-401A
    9D1441G
    ΟΝΤΩς μετα απο 2 ωρες κλειστο δουλευει κανονικα
    βαζοντας αλλο τιουνερ επιγειο δουλευει κανονικα οποτε δεν ειναι απο τον επεξεργαστη η την μητρικη.τωρα στο τιουνερ τι μπορω να ελεγξω για την θερμοκρασια?
    επισης να πω οτι εαν περασει το μπουταρισμα ο δεκτης και το τιουνερ δεν εχουν κανενα προβλημα.μολισ βγει ομως απο την μπριζα θελει 3 ωρες για να μπουταρει σωστα.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •