ego den mporo na katalabo giati prepei na eiste diarkos off topic , grapse to ama theleis sto thema gia to cs .
arketa to trabiksame .
xixixixiixixix ok γραψε στο θεμα για cs οτι εχει κολλησει ο δεκτης στο φλασαρισμα
χαχαχαχχαχαχαχχαχαα ΕΛΕΟΣ μονο ο Chuck Norris με σωζει ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ
οκ απλα για να ολοκληρωσεις το εργο σου σαν ΣΟΥΠΕΡ ΜΟΝΤΕΡΑΤΟΡΑΣ μετακινησε και το post που θεωρεις off-topic με το φλασαρισμα ( δηλαδη απο εκει που ξεκινησε η συζητηση ) στο cs και σβησε και τα υπολοιπα Post αν τα θεωρεις σε λαθος σημειο , αυτο ειναι , οχι αμμεση , απλα συμβουλη
ρε συ πας καλα;;;;
(ρε φιλε πλακα μας κανεις ?
ψαχνεις image ΝΑ ΕΙΝΑ ΣΥΜΒΑΤΟ ΜΕ ΤΟΝ 9000 ???
μην ψαχνεις για image ψαξε για emu και η λυση σου εχει δωθει πιο πανω
αληθεια , και χωρις παρεξηγηση , εχεις καταλαβει πια ειναι η διαφορα image - emu ? )
βλεπεις στα ποιο πανω να σου απαντα ο dr_virus και να ειναι εκτος θεματος;; να καταλαβεις το τι ειναι το ιματζ και τι τα emu σου λεει, τα οποια ανοικουν καθαρα εδω σε αυτο το θεμα και οχι στο cs, και πετας το μπαλακι στο παλικαρι που παει να σε βοηθησει;;
και εσυ βρε nickman927 τι περιμενες να μην απαντηση ο dr_virus οταν ο αλλος ριχνει τα βαρη σε αυτον για κατι που ουτε καν καταλαβε τι του ειπε;;
ρε δεν παμε καλα εδω μεσα. μας εδωσαν το δικαιωμα μιας διαχειρισης και νομιζουμε οτι γιναμε κριτες και δικαστες εδω μεσα. μαλλον μας πειραξαν τα χρωματα και γιναμε πολυ αυταρχηκοι πολοι εδω μεσα.σαν να ειναι αληθεια μου φενετε αυτο που λενε πολλοι, οτι δηλ η καποια εξουσια τυφλωνει και θολωνει.
για να κανουμε μια ενδοσκοπηση πρωτα ολοι εμεις οι χρωματιστει και μετα να βγαινουμε να την λεμε σε καθε μελος της κοινοτητας.
εχουμε τιποτα νεωτερο για τον dm7020hd για το ποτε θα κυκλοφοριση τι τιμη θα εχει και αν ισχυει οτι θα εχει 1γιγα φλας απο οτι διαβασα σε αλλα φορουμ
δυστηχως αυτο που γινοταν και που εξακολουθει να γινετε. δεκτες υπερεκτιμημενης αξιας λογο ονοματος ''dreambox'' και τιποτα αλλο, την στιγμη που υπαρχουν στο εμποριο δεκτες ισαξιοι σε επιδοσεις και μερικοι πολυ καλυτεροι οπως ο Xtrend ET9000 HD twin tuner που δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τον 8000 (ιδιος επεξεργαστης) και μαλιστα οχι αργοκινητο καραβι οπως ο 8000. και η τιμη του;; μονο 360 ευρ.