360? εγω τον πηρα 490 και ειδα τωρα οτι τον πηγε 399 το καταστημα.
360? εγω τον πηρα 490 και ειδα τωρα οτι τον πηγε 399 το καταστημα.
μια ερώτηση ρε παιδια εχω τον dm7020s , ειναι καλός πιά ή να τον αλλαξω σε κάποιον hd? υπάρχει καμία περίπτωση να τον κάνω αυτον hd (με κάποιο εξάρτημα ίσως? λέω εγω)
eho 500 plus dreambox pio eine to kalitero image? ke to enigma2 ti kanei parapano anigei hd channels?gia pio logo dld na valo enigma2 ke na min mino sto enigma 1
Να κάνεις τον ίδιο hd απλά το ξεχνάς. Δεν γίνεται κάτι τέτοιο. Αν έχεις την δυνατότητα να βλέπεις κάποια hd κανάλια και δεν μπορείς, τότε η γνώμη μου είναι ότι αξίζει να τον αλλάξεις. Αν όχι, τότε καλύτερα άστο. Γνώμη μου πάντα, έτσι; Πάντως τα δικά μας hd πλέον δεν τα δίνουν και πολλοί serverάδες. Απλά πληροφοριακά...
Τα enigma 1 kai 2 δεν είναι image για να μπορείς να τα αλλάζεις, αλλά το os του κάθε δέκτη. Ο δικός σου είναι enigma 1, μαζί με τους 600, 7020, 7000. Enigma 2 είναι οι 500HD, 7025HD, 7025, 800HD και 800HD SE, και ο 8000. Άρα για να πας σε enigma 2, θα πρέπει να πας σε κάποιον από τους παραπάνω δέκτες.
7025hd δεν υπαρχει ή τουλαχιστον οχι ακομα. Σε λιγες μερες θα εμφανιστει ο 7020hd οποτε μαλλον αυτον εννοουσες.
καλησπερα σε ολους: έχω το DM 800 HD και θέλω να πάρω server από έναν φίλο μου ως friends, αλλά δεν ξέρω τον τρόπο το πως γίνετε η ρύθμιση στο cccam.cfg
από τι διαβασα σε καποια manual εδώ στο forum...
έμαθα ότι στο DM του φίλου μου πρέπη , εκεί που λέει friends να βάλω πχ. (F: user pass ) αυτά τα δυο πρεπει να τα φτιάξω εγώ
η πρέπει να βάλω πχ. αυτό είναι το server του φίλο μου..(C: 0xi tetoia se forum 12000 maxpo***** F: maxpow*********** ?
και αντίστροφα στο δικό μου τη πρεπει ακριβώς να κανo?
opios ksanagrapsi dyndns apo c line ..pernei diakopes ep aoriston
edo eine ola post #2
http://www.satsupreme.com/showthread...E%99%CE%91!%BB
geia.mia erotisi: pou tha vro to mgcamd 1.35a ke tin config gia gp3 image enigma2 ? efxaristo