eyxaristo gia tin apantisi renaultgr...DREAMBOX 800S eSTAR vs DREAMBOX DM 800 boot 82 sim2.01 taiwan vs uparxei kanenas allos clonos?ti diafores paizoun?
Kai egw tha soy proteina ton M800 me sim2.01 i ton DM800 me sim ferrari. Me aytes oi sim ipostirizonte kai tha breis arketa image.
Egw poy exw estar den exw polles epiloges image opos oi alles gia ayto edw kai 2 merew pariggeila tin sim 2.01.
φιλε μου ισως δεν γνωρiζεις οτι η sim e-star περνει ολσ τα ιματζ, ειτε ειναι οριτζιναλ ειτε αλλα πατς. αν πας στην σελιδα τους http://www.e-star-sim.com θα βρεις ενα κονβερτερ το EstarDreamConverter V3.1.2.0 με το οποιο μπορεις να μετατρεψεις οποιοδηποτε ιματζ θες και να το βαλεις στο δεκτακη σου
ena dreambox me Tuner REV M,SIM 2.01 kai Bootloader #76 h #82 exei kala stoixia gia hd k ypostiriksi apo image?
φιλε μου μην μπερδευεσαι. η sim και το bl δεν εχουν να κανουν για το αν θα παιζει καλα τα hd η οχι. τωρα για την SIM 2.01 kai Bootloader #76 h #82 που αναφερεις, ειναι μια χαρα και σε εναν δεκτη που φερει αυτα τα στοιχεια μπορεις να φορεσεις σχεδον ολα τα πατσ ιματζ που υπαρχουν
mporei kapios na me voithisei na valo se dreambox 500s oscam xeirokinita.den mporo na to vro sketo pouthena gia enigma 1.kanena link ama einai eykolo.
Φίλε το ξέρω το Converter που έχει και το έχω δοκιμάσει κιόλας αλλα δεν μου δουλεύει δεν ξέρω γιατί.
Στην Flash εχω βάλει το dream elite και με meoboot έχω βάλει σε στικάκι και image που είχε βγάλει ποιο παλιά η e-star.
Εχω κατεβάσει πόσα original image και αφου τα έκανα converter τα έριξα μέσα αλλά δεν!! Κάποια δεν βλέπανε το tuner και είχα 0% σήμα και κάποια άλλα παιζανε για λίγο και μετά
βγάζανε πράσινη οθόνη.