Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 78 of 101 FirstFirst ... 2853687376777879808388 ... LastLast
Results 771 to 780 of 1001

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #771
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    kserete merikoi den kanoun auti ti douleia oste na pernane oloi oi dektes tis agoras apo ta xeria tous , kai sygnomi pou sas enoxlisame gia alli mia fora agpite dimitri den tha sas ksanamolynoume ta themata .
    αγαπητε ποιος σου ειπε οτι περνανε ολοι οι δεκτες της αγορας απο τα χερια μας.;; απλα τα δεχτακια που εχουμε, σαν χομπιστες τα ξεβρακωνουμε, δεν τα εχουμε μονο και μονο για θεαση, αυτο ειναι αλωστε και το χομπι μας. και την στιγμη που ξερουμε καποια συν και καποια μειον για αυτα, ποιος ο λογος να μην ενημερωνουμε τα μελη ωστε να εχουν μια αποψη.
    οσο για τα ΘΕΜΑΤΑ. δεν ειναι ιδιοκτησια κανενος. ειναι για ολα τα μελη της κοινοτητας. και για να εκφρασουν τις αποψεις τους, και να ρωτησουν για κατι που δεν ξερουν αλλα και να δωσουν τα φωτα τους σε πολλα θεματα που δεν γνωριζουμε.

  2. Advertise Here
  3. #772
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    τωρα πες μου για τον φιλο που ρωτησε μια αποψη του τι να προτιμήσει τι λες τον βοηθησες ?
    λες ssl76 sim2.01 και ξεχνας το βασικο που αφορα το tuner , οπως και να το κανουμε το Μ εχει καλυτερη συμπεριφορα απο τον προκατοχο του που ειχαν πολλα μηχανακια με ssl76 και τα εχουν ακομα σε στοκ οι κινεζοι και κανουν αμαν να τα διωξουν . και δεν ειναι παιρνω ενα απο τα καινουργια tuner και το βαζω μα 35€ κανει , γιατι εχεις καλες πιθανότητες να ειναι ασυμβατο με την main .
    σε αυτα με ssl82 ειναι ο κανονας και επισης δεν απαγορευεται το downgrade σε ssl76 αν και αυτο το κανεις ευκολα φορτώνοντας ενα pacthed image με τον επιθυμητό lοader ετσι ωστε να εχει και τους συμβατους patched drivers . βεβαια δεν θα παρεις οτι βρεις χωρις να δεις να το γραφει οτι ειναι με tuner Μ . ειπαμε καρπουζι με τη βουλα και με το μαχαιρι .
    του λες οτι η καλυτερη περιπτωση ειναι κατι που ειναι εκτος αγορας εδω και καιρο . ssl 69 του λες ,και εγω μαζι σου για να το λετε κατι παραπανω θα ξερετε .
    που να το βρει ομως ο χριστιανος ? στο τριτο παταρι δεξια ξεχασμενο το κελεπουρι ? το παλιωνει ο αλλος σαν το κρασι . θα του κοστίσει και κατι παραπανω βεβαια ετσι παλιο που ειναι ... αλλα δεν πειραζει ειπαμε ειναι κελεπουρι . σταθερο σαν βραχος .
    φιλικά και χωρίς παρεξήγηση πάντα .

  4. #773
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    τωρα πες μου για τον φιλο που ρωτησε μια αποψη του τι να προτιμήσει τι λες τον βοηθησες ?
    λες ssl76 sim2.01 και ξεχνας το βασικο που αφορα το tuner , οπως και να το κανουμε το Μ εχει καλυτερη συμπεριφορα απο τον προκατοχο του που ειχαν πολλα μηχανακια με ssl76 και τα εχουν ακομα σε στοκ οι κινεζοι και κανουν αμαν να τα διωξουν . και δεν ειναι παιρνω ενα απο τα καινουργια tuner και το βαζω μα 35€ κανει , γιατι εχεις καλες πιθανότητες να ειναι ασυμβατο με την main .
    σε αυτα με ssl82 ειναι ο κανονας και επισης δεν απαγορευεται το downgrade σε ssl76 αν και αυτο το κανεις ευκολα φορτώνοντας ενα pacthed image με τον επιθυμητό lοader ετσι ωστε να εχει και τους συμβατους patched drivers . βεβαια δεν θα παρεις οτι βρεις χωρις να δεις να το γραφει οτι ειναι με tuner Μ . ειπαμε καρπουζι με τη βουλα και με το μαχαιρι .
    του λες οτι η καλυτερη περιπτωση ειναι κατι που ειναι εκτος αγορας εδω και καιρο . ssl 69 του λες ,και εγω μαζι σου για να το λετε κατι παραπανω θα ξερετε .
    που να το βρει ομως ο χριστιανος ? στο τριτο παταρι δεξια ξεχασμενο το κελεπουρι ? το παλιωνει ο αλλος σαν το κρασι . θα του κοστίσει και κατι παραπανω βεβαια ετσι παλιο που ειναι ... αλλα δεν πειραζει ειπαμε ειναι κελεπουρι . σταθερο σαν βραχος .
    φιλικά και χωρίς παρεξήγηση πάντα .
    dokimases na perasis image me bl 69,70,72 sto eidei iparxon dekti pou exeis file nickman kai den to pernei?

  5. #774
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    οχι , τα παιδια παραπανω ειπαν οτι δεν υποστηριζει κατω απο 72 .

  6. #775
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    οχι , τα παιδια παραπανω ειπαν οτι δεν υποστηριζει κατω απο 72 .
    mexri 70 dokimasa ego kai to sikose kanonika dream elite gia tin akrivia

  7. #776
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ferrarif1 View Post
    mexri 70 dokimasa ego kai to sikose kanonika dream elite gia tin akrivia
    68 εχω βαλει εγω στον δικο μου. και με αυτο δουλευει τωρα.

  8. #777
    VIP Member ferrarif1's Avatar
    Join Date
    13-03-2009
    Posts
    1,079
    Uploads
    18
    Likes
    1

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    68 εχω βαλει εγω στον δικο μου. και με αυτο δουλευει τωρα.
    edo http://www.satsupreme.com/showthread...0-Clone/page21 post 201 eixa dokimasi prin apo polu kero kai epekse.

  9. #778
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καταρχάς ο 800αρης ο κλώνος, με sim 2.1, παίρνει γνήσια images από ssl69-72......καρατσεκαρισμένο
    Το τουνεράκι M πράγματι κάνει καλή δουλειά, ειδικά σε συχνότητες με χαμηλό bitrate
    Το patched ssl82, το έβγαλε η ομάδα για να συμβαδίζει με το τελευταίο original ssl των γνήσιων images και τους drivers (πατσαρισμένοι για κλώνους) στα πατσαρισμένα καινούρια images που βγάζουν
    Επειδή όμως το original ssl82 έχει κάποιες δυκλίδες ασφαλείας που δεν έχει καταφέρει ακόμα να σπάσουν τελείως......παίζουν με webinterface fix, vlc fix, και enigma2 από παλαιότερα images για να μπορεί το image να παίζει εγγραφές και αλλά σχετικά σε σχέση με τα καινούρια images
    Μέχρι το ssl76 οι κλώνοι παίζανε φορτώνοντας το original image και μετά έστελνες το πατσαρισμένο ssl76C/D και παίζανε τα πάντα από το image
    Αν βάλεις τώρα ένα original ssl82 image και στείλεις το πατσαρισμένο ssl82, θα δεις ότι αυτά που προανάφερα δε παίζουν

  10. #779
    Senior Member
    Join Date
    04-04-2011
    Posts
    183
    Uploads
    3
    Likes
    2

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    kalispera: exo ena provlima me ena dm500 pou exi enas filos mou! aftos exi enan server den kseri oute o idios apo pou tou ton exune dosi gt pai apo xeri se xeri!
    piga simera sto spiti tou kai mpika sto menou tou dm sto cccam info gia na dw to server.... patousa eki pou leei server kai den anige i selida.
    meta piga sto pc meso telenet na sindetho alla afto to moutro pou tou to edose to server, tou exi klidosi kai to telenet!
    twra ithela na rotisw... ean kano flasarizma to dm, tha to kratisi kai pali to username kai to password pou aftos exi vali i tha exo ti dinatotita na mpo kanonika sto dm meso telenet?
    an meta den exo dinatotita na mpo pos mporo na to liso afto to provlima?

  11. #780
    VIP Member Roulitsas's Avatar
    Join Date
    04-01-2006
    Posts
    533
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by nickman9271 View Post
    bre mono pou exei ti misi ram , skepsou poso eukolo einai na tin exeis sta kokkina . esto kai exeis swap ti na sou sosei ? gia na min mpoume se loipes leptomeries gia tin apomimisi tis cpu . ktl ktl .
    profanos omos an exeis dipla dipla gnisio kai maimou kai blepeis tin plastigka na gernei yper tis maimous , mpaineis se skepseis .
    Να μαι και εγω...!!!

    Μισή RAM δεν νομίζω ότι έχει. Τουλάχιστον απο τα λίγα που έχουν περάσει απο τα χέρια μου έτσι; Η δε CPU, μόνο απομίμηση δεν είναι. Ούτε καν 2ης διαλογής. Είναι μηχανήματα identical σχεδόν. Δεν τα υποστηρίζω αλλά αυτή είναι η προσωπική μου γνώμη έτσι; Βασικά κατ εμέ, το καλύτερο μηχάνημα απο τα "μικρά" είναι το DM500HD με USB Mod. Παίρνει απο δίσκους, flash, card readers και ότι άλλο τραβάει η ψυχή σας.... Α και μην ξεχάσω....παίρνει και DVB-T USB Stick Καιιιιιιιι external Display.... ;) Μιλάω για το γνήσιο γιατί για κλώνο δεν έχει περάσει απο το χέρι μου για να δω.

    Έχω βάλει ένα τέτοιο για πούλημα παρεπιπτόντως στο Buy/Sell/Trade Section.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •