Οταν συνδέουμε τον 800αρη ασύρματα με AP se mode Client και ο Η/Υ παιζει μια χαρα κ μετα ο 800αρης δεν συνδεεται , υπάρχει περιπτωση να φταει η κωδικοποιηση WPA2/WPA ή WEP στο security του Wireless και μετα ο Dreambox na μην παιζει;
Υπάρχει καποιος που εχει NetFaster na μου πει λιγο τις ρυθμισεις του;








