ετσι ειναι οπως το λεη οφιλος το image το εχω ετημο αλα δεν γινεται δυνδεση γιαυτο εχω αφιση το ιδιο του δεκτη λογισμικο αλα τωρα θελω να περασω τα ελληνικα αλα δεν εχει φακελο user τη kανουμε τωρα πως περνανε
dokimase DreamUP_1_3_3_4
kai ksetsekare to
use network
kai an exeis firewall klisto
έχει βάλει κανεις σε κλώνο dreambox 500s 3 lnb? εγώ έχω τον dreambox 500s με gemini 4.70 και δεν μπορώ να βρω άκρη!
έχω βάλει στο κέντρο τον 19.2, δεξιά τον 13 και αριστερά έχω βάλει τον 28.2
δεν μπορώ όμως να τον βρω στον δεκτη μου
επιλέγω το 4 δορυφόροι μέσο diseqc OPT A/B , αλλα κολλάει ο dreambox
υπάρχει τρόπος να τα ανοιξω και τα 3?
να κάνω κάποιο update? τι να κάνω?
Για κοίτα εδώ......τα ίδια είναι και για δράκο