giati vre pedi ego vlepo kanonika apo to pc patao vep tv dialego to kanali ke vlepo
vlc multimedia plug-in 1.1.10.0 to exis masa sta plugin gia mozilla milao
giati vre pedi ego vlepo kanonika apo to pc patao vep tv dialego to kanali ke vlepo
vlc multimedia plug-in 1.1.10.0 to exis masa sta plugin gia mozilla milao
απο σημερα το πρωι,εχω ενα κλωνο 800αρακi για δοκιμη και βλεπουμε..φοραει μια εκδοση παλια newnigma και θελω να του περασω την καινουργια.
απο dream up,συνδεση με σειριακη,συνδεω με κλειστο δεκτη και ανοιγω αφου πατησω connect.
τον βρισκει αλλα μετα απο λιγο περνω το μηνυμα σφαλματος και σταματαει εκει.
κανω κατι λαθος στην διαδικασια?
απο web interface,βλεπω τον δεκτη,αλλα επιλογη flash δεν υπαρχει ουτε στον Mozilla,αλλα ουτε και στον internet explorer.
Update:
οπα,οπα..
για να μου βγαλει το web interface Την επιλογη φλασαρισματος,πρεπει να κρατησω πατημενο το Power..?
επισης:
-μπορω να βλεπω mkv αρχεια κατευθειαν απο τον σκληρο του(οχι streaming).?
παιρνει ο φορμαρισμενος δισκος του αρχεια πανω απο 4 gb?
[QUOTE=dmtrpapa;798681]απο web interface,βλεπω τον δεκτη,αλλα επιλογη flash δεν υπαρχει ουτε στον Mozilla,αλλα ουτε και στον internet explorer.
Update:
οπα,οπα..
για να μου βγαλει το web interface Την επιλογη φλασαρισματος,πρεπει να κρατησω πατημενο το Power..?
-- krata patimeno to power kai ton bazeis sto reyma
sou deixnei sthn othonh ena ***STOP*** kai mia ip . Auth thn ip thn bazeis kai kaneis to update .
Gia matroskes kai sia den ksero . Exo to forito mou gia player opote den exo asxolithei.
D.
[QUOTE=doulapa;798716]τα βρηκα...ξεκινησε,περιμενα,μου εγραψε 100%.κλεινω,ανοιγω error CA no found...
απο dream up,περνω παρομοιο μηνυμα σφαλματος.
τι κανω ρε παιδια...?(δεν ειναι και δικος μου)
το μηνυμα του dream up No CA found by 2nd stage loader, please contact support at dream-multimedia!
[QUOTE=antinomos;798791]το Newnigma φοραγε και κατεβασα το τελευταιο απο την ομονυμη ιστοσελιδα.
ο δεκτης ειναι αυτος http://www.kalemisbros.gr/el/online-...&category_id=9
πως θα δω τι sim φοραει?
[QUOTE=dmtrpapa;798799]Μάλλον είναι η Sim2.01, BL76. Βάζεις από εδώ http://www.satsupreme.com/showthread...e+sim+201+bl76 το ανάλογο image και ολα οκ.